24 Temmuz 2009 Cuma

TAZE SOĞANLI MUFFİN

Bildiğiniz gibi porselen demlikte yayınlanan ve begenilen tarifleri sitemde yayınlıyorum sırada ise porselen demlik çay saati 42 DEn

TARİF NO :33

GÖNDEREN ARKADAŞIM : ZEHRA

Makarna suyuna taze soğanlı muffin


TAZE SOĞANLI MUFFİN
1 tatlı kaşığı kadar sirke
Arzu ediyorsanız kekik, biberiye
1 tatlı kaşığı tuz
aldığı kadar un


Taze soğan
1 küçük havuç temizlenmiş ve küçük küçük doğranmış.
En az 1 su br makarna suyu
1 yaş maya
1 çay bardağından 1 parmak eksik zeytinyağı

1- Tüm malzemeyi karıştırın, iyice yoğurun hamurunuzu. Benim hamurum kulak memesi kıvamından hafif daha yumuşak oldu.
2-1 saat hamuru mayalandırın.İki katına çıkınca hamurunuz hafifçe yoğurun tekrar.
3-Muffin kalıplarınızı hafif yağlayın ( slikonsa gerek yok) hamurdan parçalar alıp içini döşeyin.
4-Üzeri kızarana kadar pişirin.

Afiyet olsun..

5 yorum:

lemanice dedi ki...

canım harika lezzetler bunlar ama sen nerelerdesin hiç uğramıyon:((sevgilerimle hayırlı cumalar.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ah balım ugramam mı hiç canım benim bir süre tatil yaptım ondandır hemen geliyorum balım :))

lemanice dedi ki...

canımın içi eklemene sevindiim.hep gelcem ben de .senide hep beklerim başımın üstünde yerin var.yaylaları sana da gezdiririm hayatım buyur gel.

kalinka dedi ki...

iyi günler canım.geçmiş olsun dileklerin için çok teşekür ederim.oğlum hemen üst katımda kayınvalidemlerde kalıyor onun sesini duyuyorum anne diye feryad edişini duyuyorum ama gidip ona sarılamıyorum.akşam olunca pencerenin yanına gidip sırayla anne,baba diye sesleniyor canım.onun durumu hepimizden kötü çünkü birdenbire hepimizden ayrı kalmak zorunda kaldı.neyseki birkaç gün daha sürecek o zaman bol bol sarılacaığım oğlumaYÜCE RABBİM acı ayrılık vermesin.kendine iyi bak canım.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ah canım ya çok zor bir durum allah yardımcın olsun ben insanın YAVRUSUNDAN AYRI KALMASININ NE DEMEK OLDUGUNU COK İYİ BİLİRİRM BENDE KIZIMDAN 4 AY AYRI KALMIŞTIM ALLAHIM BİR DAHA GÖSTERMESİN ÇOK ZOR ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM HEPİNİZE
SEVGİLER

 
BLOG designed by