9 Mart 2009 Pazartesi

4. İstanbul Buluşması

evet nihayet resimler hazır canlarım gelemeyn arkadaşlara nispet bu resimleri yayınlıyorum :)))

Merhaba hepinize arkadaşlar bu hafta sonu beklenen 4. istanbul buluşmasını Düzenledik. Üsküdara gittik. cumartesi gunu istanbulda bir yagmur bir yagmur sormayın sabahtan erkenden kalktım kuaföre gittim ee guzel olmalıyız demi ama işe gelene kadar yagmur falan yoktu sonra bir başladı yagmur ha diner derken saat geldi ben cıkıcam işten hala yagıyor hemde bardaktan boşalırcasına aman allahım böyle bir sey olamz derken mecbur cıktım yola yoldan komşum perihanı aldım.aman allahım o benden beter ıslanmıştı .Birde kokoş olucaz diye incede giyinmişiz donduk tabi .en sonunda eminönünde grafigerimiz yagmur ile buluştuk ordan üsküdar vapuruna bindik aman telefonum calmaya başladı saat 14,30 a az kalmış nerdesin diyor dedim geliyorum daha önce gitmediğim bir mekan bulucam ama nasıl derken allahtan önceden gidip yer ayıran Nasibim ve Turnur vardı Onlar yerleri ayırmışlar tabi ben sırılsıklam en son astsolist cıkar misali çıktım sahneye :))
SLAYD GÖSTERİSİ İÇİN BURAYA BAKINIZ...
Efendim 4. İSTANBUL BULUŞMASINA HOŞGELDİNİZ. KATILAN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM HEPİNİZ HARİKA İNSANLARSINIZ.
İYİKİ TANIDIM SİZLERİ

BİR MUHABBET BİR SOHBET SORMAYIN HER KAFADAN BİR SES BİR SİPARİŞİ 20 DK VERDİK EE BİR SÜRÜ KADIN OLUNCA HEHEHE
GARSONLAR BİRDEN AMAN ALLAHIM NE YAPCAZ DİYE DÜŞÜNSÜNLER BEN BİR YANDAN KIZLARLA SOHBET ETMEYE DALDIMAA BİRDE BAKTIM BEN SİPARİŞ VERMEMİŞİM :))
SELMA ABLAM CORLUDAN GELDİ
BİLDİĞİNİZ GİBİ KENDİSİ PORSELEN DEMLİĞİN KURUCULARINDANDIR.BANA SUPRİZ YAPTI GELMEYECEK SANIYORDUM ABLAM BENİM TEŞEKKÜR EDERİM GELDİĞİN İÇİN..
BU ŞİRİNLERDE SEVGİLİ NASİBİM VE TURNUR...
TURNURU O GUN TANIDIM GERCEKTEN NASİBİM ABLAMIN DEDİĞİ KADAR VARMIŞ ÇOK ŞEKER VE BİR O KADAR GÜZEL TÜTÜ MAŞALLAH CANIM...
SEVGİLİ ALKIMI ÇOGUNUZ TANIYORSUNUZ NAM-I DEGER ELMANIN KABUGU :=))
CANIM ÇOK TATLI BİR ANNE VE ÇOK BASARILI BİR DOKTOR KENDİSİ CANIM BENİM BENİ KIRMAYIP O YAGMURA RAGMEN VE ZAMANININ ÇOK KISITLI OLMASINA RAĞMEN GELDİĞİN İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
KISMET BENİM BİR TANEMDİR ÖYLE TATLI KIZLARI VARKİ BAYILIYORUM HOŞ BU SEFER GÖREMEDİM ONLARI AMA OLSUN İNŞ. EN KISA ZAMANDA TEKRAR GÖRÜCEM BANA GELECEK DEMİ KISMET :))
AYSENUR ABLACIM CANIM ANADOLU YAKASINDA OLAN TÜM TOPLANTILARDA BENİ YANLIZ BIRAKMAMIŞTIR TEŞEKKÜR EDERİM CANIM GELDİĞİN İÇİN İNŞ. AVRUPA YAKASINDAKİ BULUŞMALARDADA SENİ GÖRÜRÜZ :))
NURAY ABLAM TAA ESKİŞEHİRDEN GELDİ GERCEKTEN ÖYLE İSTANBULA GELİŞ TARİHİNİ HEP BİZİM BULUŞMALARA GÖRE AYARLAR VE ÖZELLİKLE BİZİMLE VAKİT GEÇİRİR KENDİSİNİ 3 YILA YAKINDIR TANIYORUM ABLACIM ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .BU ARDA ABLACIM KIZIM AYSUYA BEBEK ALMIŞ KIZIM BAYILDI GERCEKTEN BİRDE YEŞİL HASTASI OLDUGUNDAN BEBEGİNDE KIYAFETİ YEŞİL ABLACIM TAM İSABET GERCEKTEN ANNE BAK HARİKA HARİKA DİYE DOLANDI BUGUN GUN TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM ABLACIM..
SEVGİLİ ÖZLEMİ HERKES TANIYOR
SAOLSUN CANIM BENİ HİÇ BİR BULUŞMADA YANLIZ BIRAKMADI .BU BULUŞMADA BANA SUPRİZ BİLE YAPTI AYRICA BU BULUŞMAYI ASIL AYARLAYANDA KENDİSİNİN YERİ GÖRÜP BİZZAT RESİMLEYEN O OLDUGU İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM .VE BİZE OLAN SUPRİZİNE GELİNCE KENDİSİ YENİDEN ANNE OLACAK BURDAN TEKRAR TEBRİK EDERİM BALIM ....:=))) BU HABERİ VERDİĞİM İÇİN BENİ ÖLDÜRCEK HEHEHE
MİNE VE MÜRVET ABLALARIM İKİ KARDEŞ BAKIN BENZİYORMU EVET BENCEDE BENZEMİYORLAR.CANLARIM AVCILARDAN GELDİLER ONLARDA ÖYLE ASLA BENİ YANLIZ BIRAKMAZLAR HATTA ALLAH KISMET EDERSE BİR KAÇ HAFTAYA KADAR KENDİ EVİMDE AGIRLICAM ONLARI
CANLARIM TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM GELDİNİZ İÇİN...
BU GUZELLER GUZELİ KİM DİYE SORANLARINIZ VAR DUYUYORUM :=))
BU BENİM KOMŞUM PERİHAN ...
PERİHAN ASLINDA BENİM KOMSUDAN ÖTE ARKADAŞIM HERAN HER ZAMAN YANIMDADIR VE BU BULUŞMADADA BEN YANIMDA OLMASINI İSTEDİM KIRMAYIP BU YAĞMURDA ISLANMAYI BİLE GÖZE ALDIGI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM...
YAGMURU HEPİNİZ TANIYORSUNUZ DEMİ
DAHA ÖNCEDE BAHSETMİŞTİK BİR ARA PORSELENDEMLİK DERGİSİ CIKARTACAKTIK AMA MALUM KRİZ BİZİDE VURDU :=)) NEYSE İŞTE O BİZİM GRAFİGERİMİZ AMA ONDAN ÖNCE O BENİM CAN DOSTUM...
ayrıca telefonla katılan sevgili GULAYCE ve YILDIZ canlarım sizede ayrıca tşekkür ederim...



burda koyu bir sohbet var ama bilmiyorum nedir. nasibim,esra ve gri başörtülü sitesi olmayıp ma bizim takipçimiz sevgili fatma ablam ..Burdsan fatma ablam sanada katılımından dolayı teşekkür ederim.



biz bir takımız ve porselendemlik ailesiyiz..
GÜZELLERİN ANNESİ SEVGİLİ ESRA CANIM SENİ BİZZAT GÖRMEK BANA COK BUYUK KEYİF VERDİ HARİKASIN BU ARDA ONLA İLGİLİ BİR SEY DAHA SÖYLEYEYİM SİZE AMA SIR TAMAM MI CANLARIM ODA YENİDEN ANNE ADAYI :=)) ALLAH TAMAMINI ERDİRİR İNŞALLAH...

0 yorum:

 
BLOG designed by