22 Ekim 2008 Çarşamba

BİR BULUŞMA DAHA VAR DUYMADIM DEMEYİN....




SEVGİLİ ARKADAŞLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ BİZ PORSELEN DEMLİK AİLESİ OLARAK FIRSAT BULDUKÇA BULUŞMALAR TOPLANTILAR DÜZENLEYEREK NETTE KURDUGUMUZ DOSTLUGUMUZU PEKİŞTİRİYORUZ.

BU SEFERDE İSTANBUL BAKIRKÖYDE BİR BULUŞMA DÜZENLEMEYE KARAR VERDİK YER İSE GALLERİA ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE ALT KATTA MADO DİYE DÜŞÜNDÜK 8 KASIM 2008 TARİHİNDE MADOYA SİZ DOLAŞLARIMIZI BEKLİYORUZ BULUŞMA SAATİMİZ 14:00 DİR.

KARSIDAN GELEN ARKADAŞLAR RAHAT ULAŞIM OLSUN DİYE DENİZ OTOBUSUNE YAKIN OLSUN DİYE GALLERİA YI SECTİK .BAKALIM BU DEFA KAÇ KİŞİ OLACAGIZ . NELER PAYLAŞACAGIZ HEYECANLA BEKLİYORUM O GUNU GELMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR BANA YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİ BIRAKABİLİRLER YORUMLARIM ONAYLIDIR. BEN KENDİLERİNE ULAŞACAGIM

SEVGİLER SEVİL.....

25 yorum:

lemanice dedi ki...

ta buralardan oralara...mümkünmü çoluk çocuk okul,ama kalbim sizlerle neler yaptınız anlatırsınız artık.CANIM görüşmek üzere.

yasemin dedi ki...

ooof keske bende katilabilsem inan cok isterdim sevil ablcm :( neyse artik fotolari yayinlarsin biraz olsun icinde bulurum kendimi :)
öpüdün :-*

Anonymous dedi ki...

canım kısmetse,bi aksilik çıkmazsa eğer bende orda sizlerle olurum inşallah.numaram var zaten sende tekrar yazmama gerek var mı bilmem:)))görüşürüz.....
yersofrasi-özlem

derya dedi ki...

Canım şimdi İstanbulum'da olmak vardı şimdiden tüm dostlara iyi eğlenceler dilerim,sevgiler...

Anonymous dedi ki...

hayırlı akşamlar canım

öncelikle bu güzel davetiniz için
çok teşekkür ederim ...
sevilcm benim eşim sürekli yurt dışında olan biri ben yalnızım yani buralarda kimsem yok ve ist da yeni sayılırım yol iz bilmiyorum birinci manim bu
2 cisine gelince bundan 4 ay önce yürüyüşe başlamıştım ve azar azar artıra artıra 6 km çıkardım fakat bu seferde topuk dikeni ve ayak lifimi incittim doktor 1 aya yakın istirat verdi ve şu sıra çıkamıyorum inşallah ilerliyen günlerde hem ist bulu iyice öğrenir hemde sağlığım el veririse sizlerle buluşmayı tanışmayı çok isterim canım bu manimden ötürü sizdende özür diliyorum kusuruma bakmayın size çok güzel eylenceli bir gün diliyorum sevgilerimle

www.fzehra.blogcu.com

Lezzet Gemisi dedi ki...

canım canım.... aysucuğuma da çok çok geçmiş olsun. ben hamileyken yaşamıştım o problemi. ne zor olduğunu çok iyi biliyorum. benim minişim ne yapsın. ahh balıımmm kıyamam.. benim yerime kocaman öp annesi olur mu... kızım şu an gayet iyi çok şükürler olsun. cuma günü kontrolü var. bakalım ne diyecek doktoru.

ha, bu arada güzel sözlerin için çok teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşım. aynı güzel sözler senin için de geçerli, unutma. çok öptüm şekercim. kendinize iyi bakın. sevgiler.

egeli dedi ki...

ŞU GÜZEL BULUŞMALARDAN İZMİRLİ BLOGCULAR YAPTIĞINDA HABERİM OLSA HEMEN GİDİCEM VAALLAHİ,NE GÜZEL İMRENİYORUM SİZE,İSTANBULAMI GELSEM NE ???? :))

Gelibolu17 dedi ki...

EH GARİ SEN ÖZEL UÇAK YADA OTOBOS FELAN YOLLARSAN ANCA GELİRİZ CANIMMM. AMA DUR BEN BAYRAM PARALARIMI,HARÇLIKLARIMI TOPLAYIM BELKİ YOL PARASINI DENKLEŞTİRİRİM,DESEMDE İNANMA! DİĞER BULUŞMALARINIZDA OLDUĞU GİBİ YİNE BİZİMDE YÜREĞİMİZ ORDA,MADDEN OLAMASAKTA MANEN YANINIZDAYIZ.SEVGİLER CANIM KOLAY GELSİN.BİZDE ARTIK ANCA RESİMLERE BAKARIZ,ANCA BAKARIZ...

fatostuncay dedi ki...

canım benım saol davetın ıcın ama bılıyorsun bakırkoy bana cok uzak.. gelemem herhalde..
ama gelecek olursam mutlaka haber verırım sana.. telefonun da bende var bılıyorsun ararım senı..
sevgiler:)

birsence dedi ki...

inanamıyorum imrendiğim etkinlik yine yapılıyor ve ben istanbuldayım...hemde bakırköye yakınım:)) İstanbula geleli 3 ay biel olmadı çok yer bilmiyorum ama eşim 2 kere götürdü beni galeriaya...hoş tek başıma yine gelemem ama olsun...kocacığıma yalvaracağım beni getirmesi için...Allah'tan bişey olmazsa bende 8 kasım gününe sağ salim çıkarsam inşalllah ordayım....şimdi mekan mado olduğu için önceki buluşmalardaki gibi mamalar yapıp getirmeyeceğiz sanırım...ben arkadaşlarımın mamalarını yemek istiyordum aslında ama olsun:))) benide listeye ekleyebilirsin sevilciğim....görüşrüz....

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Merhabalar..
Nazik davet ve mesajınız için teşekkür ederim.

Keşke İstanbulda olsaydım ilkönce gelecek kişilerden olurdum sanırım.:)

Lezzetli paylaşımlarda bulunmak dileği ile..Sevgiler.

anemonun mutfagi dedi ki...

canım merhaba
banada davetiye göndermişsin ah ne sevindim bilemezsin keşke istanbulda olaydım da gelebileydim ama ben izmirdeyim canım sevgiler size ...

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Dikkatinden kaçmış olacak canım,ben artık Belçika'da oturuyorum.
Yani gelmem imkansız.
Size bol muhabbet,iyi eğlenceler.,sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Katılmayı çok isterdim ama malesef katılamıcam. Çok üzgünüm.
Davetiniz için çok teşekkür ederim.
Sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

ayyy canım benim..Sevil'im keşkem keşkem diye diyeee geldim..mardin nireee istanbul nireeee.
gönüm aklım kalbim sizinle..kulağımızı çınlatırsınız artıkın dimi.çok öptüm canım..

belgin dedi ki...

Merhaba canım,
Davetin için çok teşekkür ederim ama hem bana çok uzak, hem haftasonu çocukların dershaneleri var...HEngamemiz o kadar çok oluyor ki anlatamam..Yine de gönlümüz sizlerle...
sevgiler

hilacetarifler dedi ki...

Merhabalar canim bu guzel davetin icin cok tesekkur ederim ama o kadar zorki gelmem.Cok isterdim gelmeyi HOLLANDA DAN SEVGILER...;(

nurdan dedi ki...

ah sevil'cim ah tabiiki aklım kaldı..ankaralı olarak kıskandım diyebilirm.bir sevil de ankara'ya lazım diyorum..napalım gönüller bir olsun.size iyi eğlenceler.sevgilerimle.davetine teşekkürler..

yukivehobileri dedi ki...

davatin için çok mersi canım ama otarihte sanırım bursada olucam bi aksilik olmazsa eğerbu güzel davati kaçırmak istemezdim teşekkür ederim canım sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

davetiniz icin tesekkurler canim.
Cok isterim gelmeyi sizlerle tanismayi cumartesi gunu kizim amerikadan geliyor musait olursam persembe gunu size yazarim gelip gelemiyecegimi sevgiler

Tuğba dedi ki...

Ne güzel ama bana uzak biraz oğluşla karşıya geçmek zor olur.Çok isterdim.Bu tarafta yaparsanız başka bir zaman katılırım inşallah.

yosunbuka dedi ki...

sevilciğim nazik davetin için teşkkür ederim canım ama maalesef çoookkk çalışmam lazım derslere 24 saat yetmiyor gelmek isterdim..belki bir dahaya..şimdiden iyi eğlenceler tüm gelecek olanlara..sevgiler..

birsence dedi ki...

canım merhaba....Buluşma hala geçerliliğini koruyor değilmi??? kapatılma sırasında ilk aklıma gelen şey buluşma oldu iptal olurmu acaba diye düşündüm durdumn...nasıl ulaşup nasıl haber alaırım ben diye düşünürlken eşim üzülme gideriz o gün varsa sen kalırsın yoksada galeriayı gezeeriz diyince rahatladım...Bu arada bende ev sahibi olma istiyorum...bunun için ne yapayım sevilciğim...banada ziyarete beklerim...

nesrin dedi ki...

canım ben nesrin, Çileklimutfak, size mail attım bakarsınız.

Lezzet Gemisi dedi ki...

AHH BE GÜLÜMMM... NASIL İSTERDİM GELMEYİ BİLEMEZSİN. AKLIM SİZDE VE İSTANBUL'DA OLACAK BU HAFTA SONU. AMA MALESEF BAZI İŞLERİM YÜZÜNDEN BİR YERE KIPIRDAYAMIYORUM. SİZE ŞİMDİDEN BOL MUHABBETLİ BİR ORTAM DİLİYORUM. BENİM DE KULAKLARIMI ÇINLATMAYI UNUTMAYIN E Mİ... :)) ÇOK ÖPTÜM CANIM. SELAM VE SEVGİLER...

 
BLOG designed by