21 Ekim 2008 Salı

UFAK BİR AÇIKLAMA

MERHABA CANLARIM;
öncelikle bu acıklamayı yapmak zorunda oldugum için üzgünüm canlarım .

Profil kısmında mail adresim aynı zamanda msn adresim var .Bazıları bu mail adresini kötü amaçlı ekleyip onlarla sohbet edecegimi düşünüyor .Bakın ben bu mail adresini verdim çünkü biz porselen ailesi olarak büyük bir aileyiz ve bizlere ulaşıp tanışıp konuşmak isteyen bir sürü dostumuz var .Kısacası beni msn adreslerine ekleyen kötü niyetli beyler benden size iş çıkmaz bunu bilesiniz.
Neden birdemliksohbet konuldu site adımız ;
demlik porselendemlikten geliyor sohbet ise biliyorsunuz ev sahibesi olmuş dostlarımız ile sohbetler ederiz ve yaptıgımız roportajı yayınlarız ve burda arkadaşlarımızın her anını paylaşmak için burdayız dertleşiyoruz onun için adı sohbet demlik sohbet ikisi bir araya gelince birdemliksohbet çıktı.
TEKRAR BU TARZ BİR YAZI İLE KARSINIZA CIKTIGIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM DOSTLARIM .

6 yorum:

NASBİM dedi ki...

CANIM KİMMİŞ O NE DİYO?ZÜLME AMA ORDAKİ BENDEN SİZE İŞ CIKMAZI CIKAR SİZİN GİBİLERLE İŞİM OLMAZ DE

NzlGl dedi ki...

OHA diyorum yani
ne angut insanlar var ya
sevilim kusura bakma çok sinirlendiğim için böyle yazdım
işte maalesef bizim insanımızın düşüncesi bu gerçi bunlara insan demek hakaret ama.......:(

Gelibolu17 dedi ki...

ALLAH'TAN KORKMAZ UTANMAZ TERBİYESİZLER.ZATEN KAFAM BOZUK KAÇ GÜNDÜR BİDE BUNU OKUDUM HEPTEN TEPEMİN TASI ATTI.İYİLİKTEN MARAZ DOĞAR DERLERYA,HAKKATEN DOĞRU CANIM,ÜZÜLME YA SİLİVER LİSTENDEN,
BÖYLE ŞEREFSİZLER VAR MAALESEF SENİN ADINA ÇOK ÜZÜLDÜM İNANKİ,GEÇMİŞ OLSUN CANIM.UMARIM BİRDAHA BAŞINA GELMEZ.ŞİKAYET EDEBİLİRSİN ASLINDA KİMLİK AVI DOLANDIRICILIĞINDAN BUNLARI...KENDİNE İYİ BAK CANIM ÜZÜLME SEN.BİZ SENİN NE KADAR HANIMEFENDİ BİRİ OLDUĞUNU BİLİYORUZ,BUNLAR İÇİN DEĞMEZ!

Anonymous dedi ki...

hayırlı akşamlar sevilcim ikindi çayı etkinliğinin ev sahipliğini yapmak için ne gibi kriterler arıyorsunuz bilmiyorum amma eyer benide uygun görüseniz bende ev sahibi olmak isterim canım ..
selam ve sevgilerimle...

www.fzehra.blogcu.com

Lezzet Gemisi dedi ki...

selam canım. ilgine ve alakana çok teşekkür ederim. benim rahatsızlığım pek önemli değildi. her sonbahar olduğu gibi yine gribe yakalandım. eh, dur dinlen bilmediğim için de çabuk atlatamadım. bu arada kızım da rahatsızlık geçirdi. ramazan bayramından beri sürekli öksürüyordu. bayram tatili boyunca sürekli kullandığı öksürük şurubu ve soğuk algınlığı şurubunu içirdim. fayda etmedi. bayram tatili sonunda doktoruna götürdüm. daha başka ilaç verdi. o da fayda etmedi. hem nasıl öksürmek, görmeliydin. o öksürdükçe benim ciğerlerim söküldü sanki. en sonunda burada yeni açılan bir tıp merkezine götürdüm. oradaki doktor tahlil ve röntgen istedi. sonuç olarak sinüzit olduğu ortaya çıktı. ben kendi rahatsızlığımı çoktan unutup kızımın derdine düştüm. allaha bin şükür ki, şu ana gayet iyi. ben de o iyi oldukça çok daha iyiyim. ay nerden sordum diyorsundur şimdi. :))) bir dokun, bin ah işit hesabı oldu benimki. :)))(şaka şaka) gerçekten alakana çok teşekkür ederim canım arkadaşım.

yazdığın konuya gelince... maalesef ki, art niyetli insanlar her zaman var olacaktır. işin en kötü yanı her gün bu pislikleri listenden temizlemeye uğraşmaktan zaman kaybına uğrayacaksın. biz porselen demlik ailesi olarak, seni gayet iyi tanıyoruz bacım. bu pislikler için sen canını sıkma tatlım. seni ve güzel kızını kocaman öpüyorum. kendinize iyi bakın.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canlarım desteginiz için tşk ederim biz porselen demlik sizlerle varız ve böylelerine pabuç bırakmayız
allaha emanet olun

 
BLOG designed by