11 Ağustos 2008 Pazartesi

EN GÜZEL PASTA YARIŞMASI 2

BANNERIM





Sitenize Eklemek için

birdemlik sohbet









EVET YİNE BİR YARIŞMA İLE KARŞINIZDAYIM DOSTLARIM

BİLDİĞİNİZ GİBİ PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ TATİLE ÇIKTI VE 27 EV SAHİBESİNİ HENÜZ BELİRLEMEDİK BİZ PORSELEN DEMLİK AİLESİ OLARAK DÜŞÜNDÜK VE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" DÜZENLEYELİM VE SİZİN OYLARINIZ BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ EV SAHİBESİ OLSUN DEDİK NASIL GÜZEL FİKİR DEGİL Mİ?

CANLARIM BU YARIŞMADA BİRAZ DEĞİŞİKLİK YAPICAM ,

DAHA ÖNCE ÇOK ELEŞTİRİ ALDIM BİLİYORSUNUZ SON KATILAN ARKADAŞLAR DAHA AZ PUAN ALIYOR DİYE SORUNLAR ÇIKINCA BENDE BU YARIŞMADA SÖYLE BİR KARAR ALDIM ;

BANA YAPTIGINIZ PASTANIN RESMİNİ VE YAPILIRKEN AŞAMALI RESİMLERİNİ birdemliksohbet@hotmail.com ADRESİNE YOLLAMANIZI RİCA EDİYORUM .

BENDE GELEN TÜM TARİFLERİ BEN 16 EYLÜL GÜNÜ YAYINLAYACAGIM VE 4 EKİM AKŞAM 20:00 DE TÜM OYLAR DURDURULACAK VE BİRİNCİ SECECEKSİNİZ.

BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE EV SAHİBESİ OLACAKTIR.

HADİ HANIMLAR HADİ CANLARIM KALBİ RUHU GÜZEL MARİFETLİ ARKADAŞLARIM HEPİNİZ DAVETLİSİNİZ. SON KATILIM 14 EYLÜL ...

Image Hosted by ImageShack.us





12 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

AH AH AH BENIM EN SEVDIGIM ETKINLIK. KESINLIKLE KATILACAGIM. TAMDA ZAMANI,BU AY IKITANE PASTA SIPARISIM VAR. IKISIYLEDE KATILIRIM, BELKI DAHADA BASKA PASTALAR YAPARIM, BENIM ICINDE FIRSAT OLUR ISTE :) BIR SORUM VARDI SEVIL ABLACIM, GERCI ARAMIZDE 2 YAS VARMIS YENI GORDUM, ABLA DEMEYIM ISTERSEN? SORUM BU DEGILDI ASLINDA. IFTAR BEREKETI ETKINLIGI DUZENLIYORMUSSUNUZ, NASIL TARIFLERLE KATILABILIYORUZ, BEN DAHA ILK DEFA GORUYORUMDA BU ETKINLIGI??? BOL BOL YAPAR KATILIRIM INSALLAH.

HATIRLATMAN ICINDE TESEKKUR EDERIM, HER TARIF YAYINLADIGIM GUN ISIMLERI YAZARIM, HATTA BUGUNKINE YAZDIM BILE. OZUR DILERIM, BILMIYORDUM.. SEVGILER

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, davetin icin cook tesekkür ediyorum, insallah katilmaya calismaya gayret edecegim, bu ara cook yogunum ve hafta sonuda tatile cikiyorum, kismetse olur, sevgilerimle.....

Limonlu Kek dedi ki...

Sevgili Sevil davetin için teşekkür ederim, beni unutmadığın için de tabiki, umarım yetişebilirim bir tarifle, gerçi bir sürü güzel pastaların yanında ne yaparım o da ayrı:) Ayrıca link listende adımı görmekten sevinç duyacağımı belirtmek istiyorum, sevgiler...

Anonymous dedi ki...

bodrumdan sevgilr selamlar canım bakıyorum etkinlikler başlamış inşallah dönünce katılacam KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN CANLARIM
sihirlimutfak kısmet

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun

yapraksarma dedi ki...

canım davetin için çok teşekkür ediyorum..harika bir etkinlik..düzeltmeyi yaptım uğrayınca görebilirsin.sizlerede teşekkrü ediyorum sevgiler.tatildeydi yorumları ancak gördüm.

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm ablam nasılsın...ah ah nasıl yorgunum bir bilsen..elimi kolumu kaldıracak halim yok desem abartmam inan...cuma günü geldim..ekinliklikler başladı...seve seve katılacağımdan eminol canımıniçisi...kaç kilo verdin yazmışsın inan tartıda çok oynamadım ama vucüdüm şekle girdi biraz..bayramda tekrar gidecem memlekete 3- 5 kilo daha versem iyi olur..yeni bir hap almış eşim onu kullncam bakalım..yeşil çaylı keten tohumlu die...bakalım...öptüm gülyüzlüm...bu arada çalan şarkının hastasıyımdır..yorumu yazarken çoook eskilere gittim...

capankizimutfakta dedi ki...

canim,cok severek yaptim ev sahibeligini. dedigin gibi beni hic yormadi arkadaslar saolsunlar :))) ama kesinlikle porselen demlige ev sahibeligi yapmak istiyorum. teklifinizi sabirsizlikla bekliyorum. birde sorum olacakti, yoresel lezzetler etkinligi galiba pazar gunu sona eriyor, bana birinizden uyari mesaji gibi birsey gelecekmi yoksa ben pazar gunu guzel bir sekilde finalmi yapacagim??? merak ettimde nede olsa ilk defa :)) opucukler sana...

muazzez dedi ki...

canım arkadaşım güzel davetin için teşekkür edeiyorum elimden geldiğince güzel bir tarifle etkinliğe tabiki katılırım etkinlik bannerini sayfama alıyorum sevgiler:))

cocuklarimicin dedi ki...

Merhabalar sevilcim.Davetin için teşekkür ederim.inşallah katılabilirim.Güzel banneride aldım siteme yapıştırdım.Kolay gelsin.iyi akşamlar
http://cocuklarimicin.blogcu.com
(bağlantıda başka sitem görünüyorda)

guliz dedi ki...

aranıza yeni katıldım inşallah bende katılabilirim yarışmaya tarifleriniz siteniz çok güzel

Goknur dedi ki...

merhaba, .com uzantili adresiniz hata veriyor giremiyorum, ziyaretiniz ve tesekkurunuz icin bende size cok tesekkur ederim herzaman gorusmek umidiyle iyi aksamlar

 
BLOG designed by