26 Ağustos 2008 Salı

GEZMEYE GİDİYORUM ........



SEVGİLİ DOSTLARIM BİLİYORUM SİZDE BEN GİBİ SEVİL ARTIK GÜNCELLE SU SİTENİ DİYORSUNUZ AMA BİLİYORSUNUZ YARIŞMAMIZ VE ETKİNLİĞİMZİ VAR BU NEDENLE YENİLEMİYORUM AMA SİZE BİR SÜPRİZİM VAR BUGUN SEVGİLİ PORSELEN DEMLİK KURUCULARINDAN NASİBİME ZİYARETE GİDİYORUM BAKALIM SANINA YAKIŞIR NASIL BİR SOFRA HAZIRLICAK BİZE :=))

MERAK ETMEYİN RESİMLEYİP YAYINLAYACAĞIM YANDIN ABLAM ARTIK ELİNDEN GELEN EN GÜZELİNİ HAZIRLAMAN SART :=))

BU YAZIYI OKUYUNCA BENİ ÖLDÜRCEK :=))))))))

7 yorum:

Nur dedi ki...

Merhabalar şimdi ne güzel bir sofra ve ne güzel bir sohbet vardır orda eminim, bol neşeli ve eglenceli hoş sohbetli bir gün dilerim...
Sevgilerimle

fatosun mutfagından... dedi ki...

ya sevilimmm bende gelmek istiyormmm...bende beklerim birgün sevil abla..bana da gel vallaaa..ahh keşke bebiş olsa ama hoookkk daa..en kısa zamanda inş gülyüzlüm....

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

nurcum valla bilmiyorum birazdan işten çıkıp gidicem bakalım neler hazırladı benim için görücez :=))

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

fatoşum balım gül yüzlüm üzülme olur daha çok gençsin eminim harika bir anne olucaksın demekki bebek için biraz beklemen gerek hayırlısı olsun
bu arada bir gun mutlaka sanada gelicem sen merak etme cnm dur birazdan işten çıkıp gidicem nasibime bakalım neler hazırlamış:=))

yeşim dedi ki...

ah canım bende hep diyet hep diyet ne olcak böyle bilmiyorumm

neler yapıyorsun paylaş belki bi fayda görürüz

öpüyorumm

kocamannnn

derya dedi ki...

Canım iyi akşamlar o akşam yanınızda olabilmeyi çok isterdim,bu arada etkinlik davetlerin için çok teşekkür ederim,öptüm...

NzlGl dedi ki...

Sevilim

mutlaka gideceğin hanım şahane bir sofra hazırlayacaktır buna eminim
şimdiden ellerine sağlık

ama........


asıl önemli olan o sofradan senin neler yiyeceğindir:)))))) yada neleri yemeyeceğindir:))))))

ben sana demiştim peşini bırakmam diye umarım sende bu sofrada diyetini bırakmamışsındır

sevgilerimle

 
BLOG designed by