26 Ağustos 2008 Salı

sevgili nasibimim sofrası

bu guzeli tanımayan var mı bu benim en yakınım canım arkadaşım yağmur dünya tatlısı biridir biliyorsunuz aynı zamanda grafiger ve bizim dergiyide o tasarımını yaptı dergi ne oldu demeyin valla sponsor bulamadık bastıramıyoruz sanırım sanal yapıcaz bakalım bir süre daha beklicez :=)) herseyde vardır bir hayır demi ..
neyse yağmurla beraber gittik nasibe bakalım neler hazırladı bize
MERAKLA BEKLİYORUM TIKLAYIN DEVAMINI OKUYUN BAKIN BAKALIM BEGENECEKMİSİNİZ.....

sevgili nasibim bizi gelip aldı uygun olan bir noktadan ve eve girmeden bahcesinde resim çekelim dedim ay ben bu salıncagı çok seviyorum acaba cayımızı burda mı içsek :=))neyse bakalım birsey hazırlamışmı ??çıkalım eve de görelim

onlar resim cektirir ben cektirmem mi hiç hemen oturdum salıncaga

aaaaaaaaaaaaaaaaaa buda ne sofra bom boş ac kaldık duyun canlarım sofrada hiç bir sey yok :=)
sanırım utandı ablam hazırlıyor amanın bunlarda ne benim diet gitti galiba :=((
menüde ne yokki of masaya bakın
milföylü fırın makarna of en sevdiğim şey hımm tamda agzıma layık
dondurmalaı pasta hımm hiç yememiştim bakalım becerebilmiş mi(bunları okuyunca kesin beni öldürcek):=)))
hımm bu tam diete göre ama söylermisiniz masada diger seylerden tadına bakmadan olmaz demi bugünlük kaçırcam sanırım
patlıcan salatası hımm ye beni diyor :=))

pırasalı börek hiç yememiştim bakalım tadı nasıl?.....(dedim ama hımm 2 tane götürdüm miğdeye :=))

ve masanın son hali ve benim dietin bozuldugunun resmi :=))
duydum canlarım diyorsunuz kız sevil sen diet miyet yapamazsın ama canlarım bakın nasibim bana özel sofra hazırlamış yemesek olmaz hem ben uzun zamandır yemiyordum birde nasibim beni en son 8 haziranda görmüştü zayıflamışsın diyor demekki veriyorum ama aradada böyle kaçamaklar olsun dimi
evet bu sabahtan beri yine acım ve ac dolaşmaya devam canlarım dieti dübn bozdum diye nasılsa bozdum diyip devam ettirmiyorum gene ac kalmaya devam ben elbet başaracagım kilo vermeyi daha önceleri nasıl verdiysem gene verecegim bu davet sofralarına uzun bir süre daha katılmıcam :=)) desteginize ihtiyacım var ona göre
hadi canlarım patron geldi bgen kaçıyorum yorumlarınızı bekliyorum tarifler mi en yakın zamanda yayınlıcam sevgiler
SEVİL....

5 yorum:

Nur dedi ki...

ÇOK ŞEKERSİNİZ, İNŞALLAH ARKADAŞLIGINIZ BİR ÖMÜR SÜRER İNŞALLAH...

PATRONA YAKALANMAMANIZ DİLEGİMLE :))

Anonymous dedi ki...

bos sofra sizden mamalar benden:)
canim hepiniz cok sekersiniz
öpüldün:)

www.yenitadlar.blogcu.com

fatosun mutfagından... dedi ki...

oh sevilim ablam..valla silip süpürmüşünüz..afiyetler olsun..tuna ablam da döktürmüş ammaaa....ablam valla bana gel ben sana neler neler herşellerr yaparım öptüm canım:))

HÜLYA dedi ki...

oof harika bir masa harika bir dost ortamı canım çekti valla... canım valla hepiniz harikasınız.. nasibim elelrine sağlık.. sizlerede afiyet olsun.

oooh sevilcim ye yee ondan sonra desteğinize ihtiyacım var dee .. olma ki bacım yerken yanlızdın destek mestek yok sana :))

neyse neyse affettim ama bir daha olmasın bensiz yeme olarmıııı :))

canım ha gayret 1 sefercikten bişey olmaz devam et...arkandayım

yasemin dedi ki...

gercekten yemekler bi harika;)
yanliz su dondurmali pastanin tarifini bizahmet alabilirmiyim gercekten harika görünpüyor..
Masallah nasibim abla cok magrifetli ymis ;) , gerci blogundada marifetligi ortada ama ;)

 
BLOG designed by