13 Temmuz 2008 Pazar

PORSELEN DEMLİK OLARAK TATİLE ÇIKIYORUZ..


CANLARIM BİLDİĞİNİZ GİBİ BEN TATİLE GİDİYORUM . AMA PORSELEN DEMLİK OLARAK ETKİNLİĞİMİZE EYLÜL 'E KADAR ARA VERİYORUZ . EYLÜLDE YİNE YENİ EV SAHİPLERİMİZ İLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ .

BU SICAKLARDA İNANIN PC BAŞINA GECİP OTURMAK ÇOK ZOR OLUYOR ÇOGU ARKADAŞIN YAPTIĞI GİBİ BİRAZ ARA VERİYORUZ.

BENDE SON SÖZ OLARAK PORSELEN DEMLİK AİLESİ SELMA VE NASİBİM ABLAMA İYİ DİNLENMELER DİLİYORUM VE SİDEYE GİDİYORUM.

:=)))))

TABİ CANLARIM SİZEDE GÜZEL BİR YAZ DİLİYORUM

-------EYLÜLDE GÖRÜŞMEK ÜZERE-----

16 yorum:

derya dedi ki...

Canım arkadaşım iyi tatiller kendine çok iyi bak,mükemmel bir tatil dilerim,eylülde görüşmek dileğiyle öpüyorum...

Adim: Huriye dedi ki...

Canim sevilcim,oncelikle bana guvenip etkinligi verdiginiz için çok tesekkur ediyorum,birde benden destegini,sevgini,arkadasligini esirgemedigin içinde ayrica tesekkur ediyorum...insallah mahçup etmemisimdir sizleri. Benim için çok guzeldi,tabii ki katilan arkadaslardan ve sizlerin sayesinde..Sende simdi tatile gidiyorsun off))hersey gonlunce olsun,sana çok guzel bir tatil diliyorum,bol bol gez,bol bol dinlen,seni simdiden ozledim sen yine de fala ozletme kendini))olurmuuu,seni kocaman opuyorum ve eylulu ayinda gorusmek uzere diyorum,opuldun balim.

birdutmasali dedi ki...

iyi tatiller
svglrr NuNU

Baharcicegi dedi ki...

Canim güle güle git bolca dinlen keyfini cikar tatilin,gelince bol resimler bekliyoruz senden.
Sicacik sevgiler

HÜLYA dedi ki...

iyi taişler canım dielrim heşey gönlünce olsun..

birdilimdus dedi ki...

İyi tatiller güzelce dinlen olur mu? :))))

HULYA dedi ki...

Sevil'ciğim,
sana iyi tatiller diliyorum canım.Kendini fazla özletme.Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum:-))

HÜLYA dedi ki...

iyi tatiller canım.. şuan deniz kıyısında olduğunu tahmin ediyorum benim içinde yüz ve gübneşlen olurmuu... çook çook öptüm...

aNNePeRi dedi ki...

iyi tatilerrrrrrrrrrrrrrrr :)

banu gökşin dedi ki...

canım iyi tatiller sevgilermle..

NzlGl dedi ki...

tüm yorgunluğunuzu atacak huzurlu ve eğlenceli bir tatil diliyorum size
görüşmek üzere
sevgiler

daimamutfak dedi ki...

İyi tatiller,,sevgiler..

yapraksarma dedi ki...

canım p.d.ç.s.etkinliği acaip ilgi görüyor.yöresel lezzetlere ilgi biraz daha az.yani tatil olmasa bile yine bir rekor kırardı..Ama bence bendeki katılımda çok güzel.tabi sizde katıldınız çok teşekkürler.öptüm

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

cok haklisin sevilcigim sicakta pc basinda oturmak cok zor.
iyi tatiller diliyorum.
kucak dolusu sevgi ve selamlar.

Cem Akkilic dedi ki...

AÇLIK KAMPANYASI

Merhaba,bugün sizin önemli bir konuda dikkatinizi çekmek istiyorum.

Gelin blogunuza bir kampanya ekleyelim.İsmi Aç cocuklara yardım edelim kampanyası.Ben bu duyuruyu yapalı dört aydan fazla zaman oldu ve katılım çok yüksek.

Hergün bilgisayar karşısında saatlerce oturuyoruz ve orayı burayı tıklıyoruz.Şimdi günde sadece BİR TIKLAMA ile aç cocuklara sizde yardım edebilirsiniz.

Dünyada her 3 saniyede bir insan ölüyor açlıktan ve bunların büyük çoğunluğu henüz çocuk.Artık onlar için bir kampanya var!Tamamen ücretsiz!

Sizde bu kampanyayı yayınlayarak hem ziyaretçilerinizi arttırın hemde faydalı işlerinize önemli bir halka ekleyin.

Bu kampanya nedir?

Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin.

Orada Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.Dünyanın Herhangi bir Yerinde Aç Bir insan Yiyecek Alıyor. Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor,Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK. Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.İşte bu kadar kolay!

Nasıl yayınlayacaksınız?

Sitenin linkini aşagıda yazdığım bloglarımdan edinebilirsiniz ya da kolaylık olması için
cagdasdrama@gmail.com adresimden gereken HTML dosyasını gönderebilirim.Bir mail atmanız yeterli.(Yorum kısımlarından HTML dosyaları teknik olarak yollanmıyor çünkü)

Not: Kampanyayı yayınlayan siteleri kendi blogum da Onuncuköy de asiller listesi adı altında yayınlamaktayım.Burada ki amaç katılımcıların çokluğunu gösterebilmek.Siz de kampanyayı yayınladığınız taktirda lütfen cagdasdrama@gmail.com adresime web sayfanızın linkini içeren mailinizi yollayın ve listede adınız yer alsın.

Cem Akkılıç

Kampanya detayları için;

Onuncuköy
http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/03/alik-kampanyasi.html

Kampanyayı blogunda yayınlayan ASİLLER Listesi (LÜTFEN ASİLLER LİSTESİNE GÖZ GEZDİRİNİZ.)Orada karşılıksız olarak blogların linklerini yayınlıyorum.

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/
2008/03/alik-kampanyasi-ve-asiller-listesi.html

Önemli not:Kampanyayı yayınlamak isterseniz kolaylık olsun diye HTML dosyasını gönderebilirim.Tamamen size kalmış bir durum.

Cem Akkılıç Onuncu köy

yapraksarma dedi ki...

canım merhaba.bende etkinliğe yemek koysam mahsuru olurmuki?

 
BLOG designed by