27 Ağustos 2008 Çarşamba

isimsiz yorumcuma ve sizlere duyuru

BANNERIM


Sitenize Eklemek için
sevil





İsimsiz dedi ki...
Merhabalar ,hayırlı bereketli Ramazanlar hepimize benim sitem yada blogum yok yinede sofra resimleri ve tarif gönderebilirimiyim ????

sabah gelip pc acınca böyle bir yorumla karşılaştım öncelikle sevgili isimsiz izleyicim tabiki katılabilirsin hatta bana büyük bir mutluluk verirsin benim mail adresime (
birdemliksohbet@hotmail.com) sofra resimlerini hatta o sofrada vermek istediğin tarifin tek resmini ve tarifinide yollayabilirsin .
sevgili dostlarım benim kapım size açık istediğiniz her tarifi resimi gönderebilirsiniz illa siteniz yada blogunuz olmasada sadece bu etkinlik için degil her zaman bana yollayabilirsiniz sizden ricam isim ve soyadınızı yazmanız bende burda o sekilde yayınlayayım
Ramazan-ı şerifimiz başlıyor 1 eylülden itibaren harikalar yaratacağız hadi sofralar ve tarifler gelsin....

2 yorum:

yosunbuka dedi ki...

sevilciğm sayfanı açarken müthiş sıkıntı yaşıyorum hemen açılmıyor.takılıyor aşağıya kaymıyor..çok mu ıvır zıvır birikti bilmiyorum..ziyaretine geliyorum açılmıyor yorum yazamaıyorum yazsam 2 saat göndermiyor..bilemedim napıcamı..hiç bir blogda böle yapmıyor..sevgilerimle..

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Slm cnm,
Yokluğumda uğrayıp yorum bırakmışsın sağolasın..Yeni etkinlik de hayırlı olsun, çok yoğun bir yıla başladık ben ve çocuklarım..Bloglara sanırım bu yıl az zaman ayırabileceğim..Ama fırsatım olursa katılırım tabiiki..
Güzel ve bereketli bir yıl olsun..
sevgilerimle

 
BLOG designed by