14 Şubat 2008 Perşembe

portakallı toplar


1. TARİF SEVGİLİ ARKADAŞIM (KIZ İSMİNİ UNUTTUM :) )) NEYSE LİNK VEREYİM BARİ CANIM BİR ARA ADINI YAZDA BANA DÜZELTEYİM :) ) )http://www.menumutfakta.blogspot.com/ ARKADAŞIMDAN GELDİ ELLERİNE SAGLIK TATLIM DESTEGİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM .ELLERİNE SAGLIK

işte bugünki 14 şubat kutlamamızdan bir örnek:)) portakallı toplar sofra dergisinden yaptım tarifi ama aslında benim yaptığm arap topuna portakal rendesi konmuş okadar.çok lezzetli oldu denemenizi tavsiye ederimpeki bu tarif nereye  http://birdemliksohbet.blogspot.com/ yani sevil ablacıma gidiyor…
ablacım biraz geç oldu ama ancak yetiştirebildim kolay gelsin sana canım…

MALZEMELER:
1 Portakalın rendelenmiş kabuğu
1 çay bardağı süt
1 çorba kaşığı kakao
3 çorba kaşığı pudra şekeri
1 paket petibör bisküvi
1 paket vanilya
1oo gr.margarin(eritilmiş)
Bulamak için :dövülmüş fındık,hindistan cevizi
HAZIRLANIŞI:
Bütün malzemeleri karıştıralım.bisküvileri ufalayıp malzemelere ekleyelim.sonra yoğurup yuvarlak toplar yapalım ve h.cevizi yada fındığa bulayalım..bi tabağa dizip buzdolabına koyalım..işte bu kadar…..
isterseniz ceviz yada antep fıstığınada bulayabilirsiniz….Üzerine kürdanda batırabilirsiniz.
AFİYET OLSUN…

0 yorum:

 
BLOG designed by