23 Şubat 2008 Cumartesi

ETKİNLİĞİMİZ DEVAM EDİYOR


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLAR...
PORSELEN DEMLİK
ETKİNLİĞİMİZ TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR..BU HAFTA
16, ETKİNLİĞİMİZ 25 SUBAT-2 MART TARİHLERİ ARASINDA



PAPATYA ARKADAŞIMIZDA OLACAKTIR.
BUGÜNE KADAR DESTEĞİNİ ESİRGEMEYEN SİZLERİ VE
TÜM YENİ KATILIMCILARI BEKLİYORUZ..

GEÇEN HAFTAKİ ETKİNLİĞİMİZ SÜPERDİ..
ÇOK ÖZEL TARİFLER YAYINLANDI .


HARİKA BİR EVSAHİPLİĞİ YAPAN GÜL ABLAMA SONSUZ
TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM..HERKESİN ELLERİNE
EMEKLERİNE SAĞLIK DİYORUM..
EN KISA ZAMANDA SEVGİLİ GÜL ABLA İLE ROPORTAJ YAPMA DİLEGİYLE SEVGİLER
.

2 yorum:

defneylebirlikte dedi ki...

canım ben soruları cevapladım.sana yorum atayımmı.sevgiler..

defneylebirlikte dedi ki...

röportajı yazdım canım.yeni bir şey atmıştım bloğa şimdi ben de yayınlarım bloğumda bir iki güne kadar.sevgiler..

 
BLOG designed by