14 Şubat 2008 Perşembe

Çikolatalı Kalp Kurabiye (14 şubat sevgililer günü Etkinliği TARİF


Tam 14 şubat sevgililer günene yakışır bir tarif olmuş. Bu tarif sevgili gülden ablamdan geldi. Desteği için kendisine teşekkür ederim. Hemen sayfasından aynen aktarıyorum.
Sevgili can arkadasim; http://birdemliksohbet.blogspot.com/ birdemliksohbet adi altinda yeni bir blog sayfasi acti.Kendisinin önderliginde P.D.C.S.Etkinligine ev sahibeligi yapmis olan arkadaslarimizla yapilan röpörtajlar bu sayfada yayinlaniyor.

14 subat sevgililer günü nedeniylede günün ehemiyetine uygun tarifler bekledigini bildirerek davet etti.Bende bu güne yakisacagini düsündügüm bu tarifimi hazirladim arkadasima.

Sevgili sevilcigim icin gece gece girdim mutfaga ve kendisinde nacizane cikolatali kalpler tarifimi hazirlayarak gönderiyorum.Kabul göre sevilcigim.Zamanim kisitli oldugu icin ancak bu kadar yapabildim canim.

Veee…tüm sevenlere sevgili esime,dünya tatlisi yakisikli delikanlilarima ve onlarin sevgililer gününe ithafen yayinliyorum.Iyiki benim hayatimda varsiniz diyorum.Sizleri cok seviyorum,allah mutlulugumuzu daim kilsin insallah canlarim!!!!

Tarifin hazirlama asamalari yine resimli olarak sizlere sunulmus vaziyette.Hamuru yogurup az biraz dinlendirip 0.5mm kalinliginda acip kalp kaliplariyla kestim. 

Firin kabina yagli kagit sererek bu kalpleri dizerek 200 derecede 10 dakika,sonra175 derecede 10 dakika daha firinladim.

Eritilmis cikolataya batirip,izgara telinin üzerine dizerek kuruyana kadar beklettim.Sonra tablete alarak 20 dakika buzdolabinda bekletip servise hazir sekilde karsiniza getirdim:)))

Diyer KURABIYE tariflerimi görmek icinBURAYAtiklayin.
MAZEMELER:
2 Cay bardagi un.
40gr.ince rendelenmis cikolata.
40gr tereyag(1 yemek kasigi kadar)
2 Paket vanilya sekeri.
1 yumurta.
7 Ögütülmüs ceviz ici.
1 Cay kasigi kakao.
KALPLERI BULAMAK ICIN:
100gr.eritilmis cikolata.
HAZIRLANISI:
Unu yogurma kabina eleyin,ortasina cukur acin.Bütün mazemeleri ortasina ekleyerek hamuru güzelce yogurun.10 dakika dinlendirin.
Hamuru 0.5mm kalinliginda acarak resimde gördügünüz sekilde kalp formu ile kesin.Firin tepsisine yagli kagit sererek,kalpleri tepsiye dizin.Önce 200 derecede 10 dakika sonra 175 derecede bir on dakika daha firinlayin.
100gr.cikolatayi ssuya oturtugunuz kücük bir tavada karistirarak eritin.Kalpleri bu cikolataya bulayarak izgara telinin üzerine dizin.Kuruyana kadar bekletin.Telden toplayip bir kaseye alin,bir müddet buzdolabinda beklettikten sonra servise sunun.
Afiyet olsun.

 
BLOG designed by