8 Haziran 2008 Pazar

LÜTFEN DİKKAT-İSTANBUL BULUŞMASI İÇİN


SEVGİLİ DOSTLARIM 8 HAZİRAN PAZAR GÜNÜ SAAT 14 DE KADIKÖYDE SAHİLDE MAVİ OTOBÜS DURAKLARININ ORDA SARAY RESTORANDA 3. KATINDA BULUŞUYORUZ TÜM BLOGCU DOSTLARIMIZI BEKLİYORUZ.PEKİ NASIL MI İLETİŞİM KURACAGIZ GELECEK OLAN ARKADAŞLARIMIZIN BANA YORUM KISMINA CEP TELEFONU VE MSN ADRESLERİNİ BIRAKMALARINI RİCA EDİYORUM(BENİM YORUMLARIM ONAYLIDIR) BENDE SİZLERE ULAŞIP HANIMLAR BİZ SUAN BU CAFEDEYİZ DİYECEGİM AMA BANA EN GEC 5 HAZİRANA KADAR ULAŞMALARI GEREK HABER BEKLİYORUM HEPİNİZDEN SEVGİLER

18 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

sevil abla kusura bakma eşim ameliyat oldu..yorumuna cvp veremedim.neyse yer belirlenmiş zaten..buluşmak ileğiyle..sevgiler

angel dedi ki...

hayırlı geceler arkadaşım,davetin için çok teşekkür ederim.ama ben şuan samsandayım.yazın sonuna kadar burda kalacam.inş bir dahaki buluşmada katılacağım.sevgiyle kal.

Anonymous dedi ki...

canim mail attim sevilcim ayrica izine bile gerek yok istedigini ala bilirsin,sizlerede iyi bulusmalar tam benim dogum gunum 8 haziran bizleride unutmayin insallah bir gun bizlerde katiliriz,iste yurt disinda olmanin dezavantajlari. öpuldun bir tanesi. sayfanin muzigi harika bayildim beeen yaa.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

merhaba
bende izmir toplantısının bu sefer kalabalık olacağını umuyorum ve umudum bütün blogcu dostlarla bir yered toplanıp büyük bir buluşma yatamak...sevgiler...

www.blogcu.com/anemonunmutfagi

anneminkiziyim dedi ki...

Canim merhabalar, kolay gelsin cok güzel ediyorsunuz bulusmakla, keske bizde orda olabilseydik, kadiköydeki sahilde mavi otobüslerin yanindaki saray resturant cok harika bir mekan 3 katli ve 3. katin manzarasi ve blogcular icin mükemmel bir yer, 3. kat sakin de oluyor, sadece bir öneri olarak sizlere bildirdim istersen orda bulursursaniz bu yaziyi silebilirsin, emniyet acisindan diyorum. Sevgilerimle..... Tüm blogculara selamlar...

derya dedi ki...

Sevil'cim inan İstanbulda olsam koşakoşa gelirdim.Evet seninde dediğin gibi sahilde çok güzel çay bahçeleri vardır,ben anadolu yakasını iyi bilirim,avrupa yakasına pek geçmedim.Öptüm canım,iyi akşamlar...

akasyakokusu dedi ki...

Sevilcim meraba canım..canım ben mardindeyim valla mardin nireeee..istanbul nireee.
keşke yakın olsamda kuş gibi uçup gelsem.
canım az evvel yükselde gördüm seni side.ye gidecekmişsinde eşimle ben antalya merkezdeniz.side.yede gideriz günübirlik..orda bizim jandarma kampı var..eğer burdur yolundan antalyaya girecekseniz yükselin tarafını göremessiniz.adana mersin yolunu kullanırsanız görebilirsiniz.yada konya üzerinden güneye inen yolların birini kullanırsanız.ağustostada bizim izin var 20 gün.benim antalyaya bir kerelik gidişimde antalyalı blogcularla buluşmuştuk çok güzeldi.kırk yıldır tanışıyor gibiydik..inşaAllah sizlerde bizim kulağımızı çınlatırsınız.sevgiyle vede sağlıcakla kal.....Nuray

fatostuncay dedi ki...

canımın içi ben gelemiycem. bana kızcan ama hakıkatten gelemem.. o gun kayınvalidemlerin ankaradan kardeslerı gelecek ve benım de orada olmam gerekıyor. yardıma ıhtıyacı var.. onun ıcın sıtemde yayınlayamadım..belkı bı caresını bulup atılır gelırdım ama ımkansız hayatım.. hakkını helal et.. bıgun ben senı benım eve cagırırım bızde bulusuruz ınsallah. ya da senın ıcın ozellıkle hafta arası bı gun ıznın olursa karsıya gelır bı alıs verıs merkezınde bulusuruz.. soz.. inan bende senin kadar istiyordum.. umarım bana kızmazsın.. onemlı olmasaydı gelırdım de kayınvalıdeyı de kırmak ıstemıyorum cunku bana ıhtıyacı var o gun.. gorusmek uzere canım..

http://fatostuncay.blogcu.com/

fatosun mutfagından... dedi ki...

ablacım bir aksilik çıkmazsa gelicem..benim numaram sende var zaten..görüşürüz

Gelibolu17 dedi ki...

canım evet dünkü olaya bende çok üzüldüm,çok kötü oldum bundan sonra cboxlardan sadece selam yazmaya karar verdim.sevgiler.istanbul buluşmanızda hayırlı olsun güzel geçsin.iyi eğlenceler.

sugibi dedi ki...

davetin için çok teşekkür ederim maalesefki çok uzağız.keşke yanınızda olabilsem çok isterdim.sizlere çok mutlu bir gün dilerim herkese teker teker selamlarımı gönderiyorum.sevgilerimle...

Anonymous dedi ki...

merhaba canım bu nazik davetin için öncelikle teşekür ederim bir aksilik olmazsa gelirim sihirlimutfak.blogcu.com

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba benide buluşmaya davet etmişsiniz, davetiniz için çok teşekkür ederim ama ben antepteyim.buluşmayı okuyunca antepte zannedip çok sevindim ve heyecanlandım.antepten kaç blogcu var bilmiyorum ama burada yapılırsa seve seve katılırım.

sevda dedi ki...

merhaba canim,
yorumun icin cok tesekkur ederim. sizlerle tanismayi cok isterdim gercekten ama malesef yurt disinda yasiyorum :( size iyi eglenceler tekrar cok tesekkur ederim...

sevgilerimle sevda

DENİZSEFASI dedi ki...

mesajın için teşekkür ederim. buluşmada iyi eğlenceler dilerim. ben istanbula çoook uzağım malesef.
sevgilerr..

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım sevgilerimle bereber etkinlik davetiyemide bırakıyorum... kendine iyi bak...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

Pazar günü programım olması sebebiyle bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum canlarım… beni yanlız bırakmayın oluuuurmuuu :(

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler...

Anonymous dedi ki...

Ne kadar güzel bir araya gelip tanışabilmek, güzellikleri paylaşabilmek. Ama biz çok uzağız, bu nedenle katılamıyoruz ama gönlümüz sizinle beraber. Resimleri yayınlarsanız bizde görebiliriz. isim: yemekdefterim

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

sevilcigim istanbul bulusmasi icin davet etmissin canim nazik davetin icin cok tesekkur ederim.
ben izmirdeyim insallah kismet olurda bir gun sizleri tanima firsati bulurum hepinizi cok seviyorum.
sizlere iyi eglenceler dilemekten basaka elimden bir sey gelmiyor uzgunum canim kucak dolusu sevgiler

katilacak arkadaslara selamlarimi sevgilerimi gonderiyorum.

 
BLOG designed by