9 Haziran 2008 Pazartesi

harika bir buluşma idi

İstanbul gibisi yoktur. Herşeyi ile mükemmeldir.tüm buluışmaya katılan arkadaşlarıma teşekkür ederim . evet sıra ile tanıtacagım sizlere kimler geldi ....
heyecanla bekliyoruz kimler katılacak diye....
bu gül yüzlü ablamı herkes tanıyor degil mi ? karsınızda selma abla nam-ı deger http://selmahlc.blogcu.com sevgili Porselendemlikte müdüremiz...


masada otururken bu manzara vardı kahvelerimizi yudumladık dedikodu yaptık neler mi konuştuk ooo ne konuşmadık ki ....
nemi yiyoruz merak mı ettiniz hemen söyleyeyim dediler saray muhallebicide iskender yenir harikadır . bizde olur dedik yumulduk iskendere ben cok severim iskenderi ya siz?....
yemekler yendi ee tabi sıra geldi toplu resim çektirmeye ben size sıralayım soldan saga dogru
ve tabi ben :))
yanımda kot montlu olan :))
hep gül arkadaşım seni tanıdıgıma çok sevindim pembelerde çok yakışmış arkadaşım yersofrası özlemime...nasibim ve fatma abla aslında fatma ablanın blogu yok ama bizim takipçilerimizden ve bizleri gelip görüp tanışmak istemiş bizde kendisine çok teşekkür ediyoruz sizlerin huzurunda burdan sunu çıkaralım arkadaşlar bu yaptıgımız buluşmalara sadece blogu olanlar degil herkes katılabilir .


unutmadan ekleyeyim bluşmamızda sevgili sihirli mutfak arkadaşımızın küçük kızı ahsen de vardı ay görseniz bir sekerdi anlatamam rabbim ahseni sizlere bagışlasın çok seker .
TÜM KATILAN KATILAMAYAN ARKADAŞLARA TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM .YENİ BİR BULUZMADA GÖRÜŞMEK DİLEGİYLE...SEVİL

16 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

evet sevil ablacım gerçekten harika bir gün geçirdik..en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle..tatlı dilin güzel ev sahipliğin için çook teşekkür ediyorum...canımm

Anonymous dedi ki...

canım,ablam anlattı çok güzel bir gün geçirmişsiniz keşke bende orda olsaydım ama neyse ablam sizlerle idi Ahsen benim tatlı prensesim çok özlemiştim azda olsa resimden hasret giderdim :))sevgiler sihirlieller34

Anonymous dedi ki...

canım ya ne kadar güzel hazırlamışsın slayt harika olmuş ellerine sağlık

Anonymous dedi ki...

canım deminki yorum benimdi adımı yazmayı unuttum nurunhobileri

selmaca dedi ki...

cnmmm..
slayt ve yazı cok güzel olmuşşş.ellerine sağlık...çok güzel birgündü sana cok teşekkürler
ediyorumm..yeni arkadaşlar tanışdığıma cok memnun oldum...iyiki gelmişim..sevgiyle kal....

tees,Türkan dedi ki...

çoooook imrendiiiiiim...hepiniz harikasınız resimleri paylaştığınız içinde teşekkürler ben şahsen sizleri birada görünce çok memnun oldum...
gülen yüzleriniz hiç solmasın...
www.tees.blogcu.com

Fosi dedi ki...

düşündüğün ve layıkıyla ev sahipliliği yaptın buluşma harikaydı,ilgin,samimiyetin için ayrıca teşekkür ederim,
vapurla eve dönüş yolu çok keyifliydi inş.birde boğaz turu yaparız.sevgilerimle

derya dedi ki...

İyi akşamlar sevil'cim evet haklısın İstanbul gibi bir şehir sanırım dünyada nadirdir bende çok özledim şimdi İstanbul'da olmak vardı...
Bostancıdan vapura binip büyükadama giymek faytonla tepeye tırmanıp çay içmek vardı ama inşallah en yakın zamanda gelicem buluşma gerçekten süpermiş öptüm canım

kadınınmutfağı-ayşegül dedi ki...

evet ,harika bir gündü gerçekten orda olamak çok özeldi harika sohbet ettik kaynaştık bence herkes katılmalı eminim ileride daha güzel olacak inşallah herkese selamlar

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

balim benim harika bir bulusma olmus ama bak olmuyor biz catliyoruz burda olmaz ben anlamam bir bulusmada ben gelince isterim ne zamanmi bu sene yine gelemiyorum be sevilim nasip kismet her sey ne güzel sizin adiniza cok sevindim ama yeni arkadasliklar dostluklar herkesi öptüm sevgiler

Anonymous dedi ki...

Bu buluşmayı düşündüğün ve gerçekleştirdiğin için seni kutluyorum..CANIMSINNN...

Tüm arkadaşların sıcak samimiyetlik ve yakınlıklarından dolayı ayrı ayrı teşekkür ediyorm. cok gÜzel bir gündü
NASİBİM

Anonymous dedi ki...

merhaba canım bende seni tanımaktan çok mutlu oldum güzel bir gündü inşallah tekrar görüşürüz..sihirlimutfak

HÜLYA dedi ki...

içiim gitti içiiim....

ah keşke diye başlamak istemiyorum ama keşke şimdi istanbulda sizlerle birlikte olabilseydim.

yüğzünüzden gülümseme eksik olmasın hepinizin mutluluğu yüzlerinize yansımış...sevgiler

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
gercekten herika bulusma olmus, mekanida insallah begenmissinizdir. Bizler ordan cok memnun ayrildik. Resimleri tek tek izledim, keske aranizda olsaydim neyse gelecege insallah benim geldigim zamanada bir bulusma ayarlarsiniz, sevgiler....

fatosun mutfagından... dedi ki...

DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.hayırlı cumalar canımmm

sevincceden dedi ki...

Nasip değilmiş bir dahaki sefere inş.bende katılmak isterim aranıza imrendim doğrusu...
Sevgilerimle...

 
BLOG designed by