22 Mayıs 2008 Perşembe

SALATA YARIŞMASI BİRİNCİSİ DERYA İÇİN MANTAR KURABİYE

SEVGİLİ DOSTLARIM BİLDİĞİNİZ GİBİ SEVGİLİ DERYA YAPMIŞ OLDUĞUMUZ SALATA YARIŞMASINDA BİRİNCİ OLARAK PORSELENDEMLİK ÇAY ETKİNLİĞİ 23 'DE EV SAHİBESİ OLMAYI HAKETTİ BENDE KENDİSİNE MANTAR KURABİYE TARİFİMLE KATILMAK İSTEDİM .HARİKA TARİFLER YAYINLANMIŞ MUTLAKA İNCELEYİN DOSTLARIM ... GELELİM BİZİM KURABİYEMİZE .....

MANTAR KURABİYE
GELELİM TARİFİMİZE :
en sevdiğim kurabiye hımmmm yanında sıcak çay yada mis gibi bir kahve harika olur degil mi hanımlar ...


Malzemeler:
2 Paket Buğday Nişastası
1 Su Bardağı Un
2 Adet Yumurta
1 Paket Margarin
1 Çay Kaşığı Kabartma Tozu
1 Paket Pudra Şekeri
Üzerine: 1 Tatlı Kaşığı Kakao
YAPILIŞI:
Geniş bir hamur yoğurma kabında buğday nişastasını,1 su bardağı unu,2 adet yumurtayı,1 paket oda sıcaklığında margarini,1 çay kaşığı kabartma tozunu ve 1 paket pudra şekerini karıştırın.Ele yapışmayacak kıvamda bir hamur elde edene dek yoğurun.Fırın tepsisinin boyutlarında yağlı kağıt serin.Tepsinin içine yerleştirin.Hamurdan ceviz iriliğinde parçalar koparın.Elinizde yuvarlayarak şekil verin.Küçük hamur toplarını tepsiye dizin.Yuvarlak küçük bir şişe kapağını kakaoya batırın.Sonra küçük hamur topunun üzerine bastırın.Önceden ısıtılmış orta ısılı fırında kurabiyelerin üzeri çok hafif pembeleşene dek pişirin.
EVET KURABİYELER PİŞTİ . AFİYET BAL ŞEKER OLSUN .


11 yorum:

deryadanlezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım.Sizin desteğinizi gördükçe daha sıkı sarılıyorum etkinliğe.Sürekli siteleri dolaşmaya çalışıyorum.Geç yatıp erken kalkıyorum Eşim bile söylenir oldu.Bilgisayarda fazla zaman geçiriyorum diye.Ama yinede evsahipliği yapmaktan çok memnunum.Tarifini yayınladım.Görüşürüz.

RAVEND dedi ki...

Rahman'a kul olma yolunda ilerleyerek...
bilmem ne kadar başarılıyım onuda bilmeyerek...
duanızı şu mübarek günde isteyerek...
nice cumalara inşaAllah hep beraber.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SEVİL ABLACIM..ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR..SEVGİLER HAYIRLI CUMALAR

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

slm canı kurabiyelerin çok harika görünüyorlar.ellerine sağlık canım.hayırlı cumalar ve de iyi haftasonları diliyorum sevgilerimle

porselendemlik dedi ki...

canımmm haria gözüküyorlar ellerine saglık evde nişstamda var bugün yapsam mı ne?

Hüzünbaz dedi ki...

Merhaba;
lezzetli görünüyor.Misafirim gelecek akşama denesem mi diye düşünüyorum:)ellerinize sağlık..

Linkleriniz arasında hüznün kraliçesi olarak sıfatlandırmışsınız beni...çok memnun oldum.teşekkür ederim...

derya dedi ki...

Sevil'cim öncelikle ben Derya blogumu açalı henüz 1 ay kadar oldu ama gerçekten müthiş bir keyifmiş.Yeni olmama rağmen canım adaşım Derya'nın düzenlemiş olduğu P.D.Ç.S.23 etkinliğinde adaşım tarifimi yayınladı çok sevindim.Sizin gibi ustalarla olmak çok büyük bir keyif,her zaman ki gibi enfes bir lezzeti bizlerle paylaşmışsın teşekkür ederim canım.Senden bir ricam var İstanbulu'mu çok özledim benim için sbah şöyle derin bir nefes çekermisin??? sevgiyle kal canım öptümmmm.

deryadanlezzetler dedi ki...

Merhaba Sevil hanım,etkinliği bitirdiğimi söylemek için uğradım.Biraz zahmetliydi ama bayağı tecrübe kazandım.Size çok teşekkür etmek istiyorum.Yarın bir başka etkinlikte evsahipliği yapacağım.Ye#34 bulgur etkinliği.Bu etkinliğede nefis tariflerinizden bekliyorum.Görüşmek dileğiyle...Derya

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Sevilcigim guzel ziyaretin icin tesekkur ederim mantar kurabiyeler cok nefis olmus ellerine saglik sevgilerimi biraktim canim.

fatostuncay dedi ki...

canım benım kurabıyelerın harıka olmus..
sevilim natıluse gıdemedım ınan o kadar yogun bı kosturma ıcındeyım kı anlatamam sana..
hakkını helal et..
ıyı bı hafta dılerım..
yıne konusuruz canım..
sevgiler:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

derya dedi ki...

Sevil'cim merhaba öncelikle nazik ziyaretin için çok teşekkür ederim,ellerine sağlık kurabiyeler enfessss hazır olan tabağı ben aldım sende devamı vardır öptüm sevgiyle kal...

 
BLOG designed by