10 Mayıs 2008 Cumartesi

İŞTE SALATA YARIŞMAMIZIN BİRİNCİSİ


MALUM BUGUN YOGUN BİR GUN BİRAZDAN ÇIKICAM İŞTEN VE İSTANBUL BULUŞMASINI YAPICAZ HEPİNİZİ BEKLİYORUM,GELELİM YARIŞMA SONUCUNA....
SEVGİLİ DOSTLARIM YARIŞMAMIZA GÖSTERMİŞ OLDUGUNUZ İLGİDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM .
12 MAYIS PAZARTESİ GUNU PORSELEN DEMLİK ÇAY ETKİNLİĞİ 23. EV SAHİBEMİZ SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ DERYA YANİ NAMI DEGER DERYADAN LEZZETLER OLMUŞTUIR KENDİSİNİ BURDAN TEBRİK EDİYORUM . SİZLERLEDE BİR DAHAKİ YARIŞMAMIZDA BERABER OLMAK DİLEGİYLE DİYORUM .
İŞTE BİRİNCİ SALATAMIZ..

10 yorum:

disal dedi ki...

birinci olan arkadaşı tebrik ediyorum......

sevilcim senide çok öpüyorum....

Anonymous dedi ki...

derya arkadaşımızı tebrik ederim sizinde emeğinize sağlık...

www.blogcu.com/anemonunmutfagi

aytenceee dedi ki...

tebrik ederim arkadasim;)

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Deryayı tebrik ediyorum bende, ellerine sağlık..

Anonymous dedi ki...

Arkadasimizi tebrik ediyorum, guzel tarifler icin arkadaslara ayrica tesekkur etmek istiyorum...
sevgiyle kalin...

mlale
www.mlale.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Sevil'cim tekrardan davetin için tesekkur ediyorum,ve herkesin emegine saglik.

Birinci olan arkadasimizi da tebrik ediyorum,size'de iyi bulusmalar,optum.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Sevgili Derya
tebrik ediyorum
sevgiler

Anonymous dedi ki...

salata yarışmasında 1 ci gelen kardeşimiz derya başta olmak üzere ve bu etkinlikte ev sahibeliği yapan sevil kardeşimize ve tüm katılan kardeşlerimizi ayrı ayrı hem teşekkür hemde tebrik ederim herkeze hayırlı olsun
bizlerde inşallah daha sonraki yarışmalarda 1 ci geliriz ...güzel geziler ve iyi bir hafta başı olsun canım..
www.fzehra.blogcu.com

lezzetyolculugu dedi ki...

Yarışmanın birincisi Derya arkadaşımı tebrik ediyorum.Kolaylıklar diliyorum

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Yarismada birinci gelen sevgili arkadasimiz deryayi kutluyorum. basarilarinin devamini dilerim.
Butun tarifler cok nefis ve guzeldi.emegi gecen tum arkadaslarimida.kutluyorum.
sevgiler.
www.ozguluntarifleri.blogspot.com

 
BLOG designed by