12 Mayıs 2008 Pazartesi

İSTANBUL BULUŞMASI 1 GERCEKLEŞTİ




EVET CANLARIM NİHAYET İSTANBUL BULUŞMASI YAPTIK VE ÇOGU ARKADAŞ KARSI TARAFTA OLUNCA FLORYAYA AZ BİR ARKADAŞ İLE KATILDIK TOPLANTIYA AMA COK EYLENCELİ İDİ VE SİZ GELEMEYEN DOSTLARIMIZ İÇİN RESİMLEDİK .
ÖNCE OTURUP BİR GUZEL YEMEK YEDİK SONRA GELSİN ÇAYLAR TATLILAR KAHVELER HIMMMM ÇOK EYLENDİM İYİKİ SİZLERİ TANIMIŞIM .
KİMLERMİ KATILDI
http://birdemliksohbet.blogspot.com yeni ben
http://porselendemlik.blogcu.com yani NASİBİM
http://selmahlc.blogcu.com YANİ SEVGİLİ SELMA MÜDÜREMİZ
http://ngr.blogcu.com YANİ KAPAK YILDIZIMIZ
http://www.mmmleziz.blogspot.com YANİ BANU ÇOK ŞİRİNMİ ŞİRİN BİR ARKADAŞIMIZ

KİM DEMİŞ NETTEN ARKADAŞ OLMAZ DİYE BİZ ÇOK İYİ ARKADAŞLAR ELDE ETTİK .
GELEMEYEN ARKADAŞLAR ÜZÜLMESİN YAKIN ZAMANDA İSTANBUL BULUŞMASI 2 YAPICAZ YANLIZ BU SEFER ÜSKÜDAR CİVARINDA YAPICAZ .
ZAMANINI YİNE SİZLERE DUYURURUZ MERAK ETMEYUEYİN .
GELELİM RESİMLERE ....
EV SAHİBESİ BEN ...

Sıra kahve vaktine gelmişti denize yakın bölüme indik Sİzler içinde yudumladık kahvelerimizi :)))


O kadar sıcak bir dostluk kurduk ki anlatamam size hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim canlarım...

16 yorum:

HÜLYA dedi ki...

ah ahhh içim gitti içiim... şimdi orda olmak vardı yaaa...

inşallah bir gün bir istanbul seyahatında karşılaşırız...

Buluşmalarınızın devamını dilerim hepinizin yüzünden mutluluğunuz belli zaten...

öptüm sizi sevgiler

Fosi dedi ki...

sevilcim benim içinde harika bir gündü,seni tanıdığıma çok sevindim canımm.ne kadar içten ve güleryüzlüsün maşallah!yaşamında senin gibi güzel devam eder inş.sevgilerimle...

Anonymous dedi ki...

selam canım..bizde konya daki blogcular olarak 3 aydır buluşuyoruz.gerçektende harika bu duygu..birbirimizi hiç yadırgamadık..sanki yıllardır tanıyormuşuz gibi...dostluğunuzun daim olması dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum...
GONULDENELEDOKULENLER BLOGCU

birdilimdus dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİNİZ İNŞALLAH DİĞERLERİNDE BEN DE KATILIRIM ARANIZDA OLURUM.

SEVGİLER.

esra dedi ki...

Üsküdar buluşmasını erken yapalım lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn:((((

Anonymous dedi ki...

Sevilcim Hafta Sonumuza Kattıkların İçin Kocaman Teşekkürler Sana.Hersey Gönlünce Olsun ..cok güzel bir gündü sen olmasan sönük gecerdi inan

nasibim (porselendemlik)

Anonymous dedi ki...

Benim aklım sizde kaldı.Gelemedim fakat 2. buluşmada lütfen bana 1 hafta önceden haber verin ki kendi programımı ona göre ayarlayayım.Kalbim hep sizinle idi.İnşallah ilerde birde ANKARA buluşması yaparız.Hepiniz çok ciciydiniz.pastaveyemek

yıldız dedi ki...

Merhabalar ,
ne güzel buluşup eğlenmişsiniz ben de orada olmak isterdim ama olmadı canım sağlık olsun ama aklım ve kalbim hep sizlerleydi ...
Hepinizi öpüyorum....
Sevgiler......

Gelibolu17 dedi ki...

canım günaydın.iyiydim,sizleri görünce daha iyi oldum.resimler falan güzelöolmuş.sayfanda değişmiş oda çok güzel her şey süper eline sağlık sevgiler canım.

Anonymous dedi ki...

merhabaaa
harika bir toplantı olmuşşş keşke hep beraber olabileceğimiz bir toplantıda düzenleyebilsek ne güzel olurdu sizleri tanımaktan mutluluk duydum sevgiler...

www.blogcu.com/anemonunmutfagi..

Lezzet Gemisi dedi ki...

OFFF YAAA. NASIL İÇİM GİTTİ ŞİMDİ VAR YA.... İSTANBULU DA Bİ ÖZLEMİŞİM Kİ... AMA MAALESEF BENİM KIZ YOLCULUĞA GELEMİYOR. OTOBÜS TUTUYOR. ONU BIRAKIP GELMEYE DE BENİM GÖNLÜM RAZI OLMADI. ALLAH AYIRMASIN, ŞİMDİYE KADAR HİÇ AYRILMADIK. BEN NEREYE, O ORAYA... BİRAZ DAHA YAŞI BÜYÜSÜN, İNŞALLAH BAŞKA BİR SEFERE HEP BİRLİKTE OLURUZ YİNE... BEN DE SENİ VE GÜZEL PRENSESİNİ ÖPÜYORUM CANIM. SEVGİLER....

Anonymous dedi ki...

canim ne guzel bir gun geçirmisiniz,harika vallahi bende orda olmak isterdim...
yeni sablonun çok guzel olmus gule gule kullan tatlim,optm

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

balim selam
bana nispetmi yapiyorsunuz kiz almanyadayim diye yani bizde burda toplaniriz almanyadaki blogcular olarak :))
ama sizlerin adina cok sevindim ne güzel bir organisasyon olmus hepinizde masallah pek bir güzelsiniz

canim resim olayini unuttum sanma ask olsun unuturmuyum her halde mesgul diye sesim cikmamisti bir ara msn de görüsünce anlatayim oldumu öptüm balim

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

Merhaba..
Ne de güzel bir gün geçirmişsiniz.. Umarım diğer blogcu arkadaşlarla görüşme fırsatı buluruz sizin gibi..
Bloguma bıraktığınız öneriyi dikkate alarak arkadaş bannerlerini kaldırdım.. sayfamda hızlanma vardır umarım. .

Sevgilerimi bırakıyorum
http://mutlulukdefteri.blogcu.com

aytenceee dedi ki...

canlarim dostlugunuzun devamini dilerim,valla ne iyi dusunmussunuz ,ins birgun bizlerde katiliriz araniza gurbetci bacilariniz olarak.sevgilerimle

elif dedi ki...

merhaba...
çok güzel bir gün olmuş hepiniz harika gözüküyorsunuz bende çok isterdim orada olmak anadolu yakasında olduğum için malesef gelemedim ama üsküdarda olucanı duyunca çok sevindim kısmet ise oraya gelmek isterim arkadaşlar sevgiler mutlu günler...

 
BLOG designed by