19 Mayıs 2009 Salı

GÜLLÜ DİLBER PASTASI


http://birdemliksohbet.com/ SİTEMDE YAZARLARIMDAN SEVGİLİ ADAŞIM SEVİLİN TARİFİ AYNEN AKTARIYORUM:
süslemesine emek zahmet saatlerce uğraştığım, bu pastanın gül yapımında tekstilci olmam işe yaradı. bildiğiniz gibi geçenlerde blog arkadaşım Didemime bu pastayı götürmüştüm.
bu pastaya bu güzel ismi veren sevgili arkadaşım Didemdir:)kendisine tekrar teşekkür ederim.tarif yine blog arkadaşlarımdan tuğbaya ait.eğer vaktim çok , denemek isterim derseniz :ayrıntılı orjinal tarif için tuğbanın bloğuna tıklayınız
ben tarifi onun bloğundan aynen aktarıyorum:
Pandispanyası için :
4 adet yumurta (sarısı ve beyazı ayrı ayrı )
1 su bardağı + 1 yk şeker
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 – 1,5 su bardağı un
Kreması :
2 paket pasta dolgu kreması
5 çay bardağı süt
Arası için :
Muz ya da arzu edilen meyva
Üzeri için :Şeker Hamuru
Yapılışı : Yumurtanın beyazını kar gibi olana kadar mikserle çırptıktan sonra üzerine şeker ilave edip, şekeri eriyene kadar karıştırıyoruz. Ardından süt, sıvı yağ ve yumurta sarılarını da ekleyip, sadece karışacak kadar, hamurun sönmemesine dikkat ederek unu ilave ediyoruz. 26 cm kelepçeli kalıbımızı yağlayarak karışımı döküp 170 C de kapağını ilk yarım saat açmadan pişiriyoruz. Pişen kekimizi şekerli süt ile ıslatıp 2 paket dolgu kremasını 5 çay bardağı süt ile hazırlıyoruz. Pastamızın Aralarına ve üzerine sürdükten sonra içine arzu edilen meyveleri dizip, şeker hamurumuzla kaplıyoruz. Süsledikten sonra, tercihe göre 4-5 saat bekletip afiyetle yiyoruz..

2 yorum:

OZAY dedi ki...

cANIM ARKADAŞIN ELLERINE SAGLIK.ıSMIDE PEK HOŞMUŞ.SENISE KOCAMAN OPTUM CANIM.SEVGILER..

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim pek gelemiyorum kusura bakma ama oylamaya katildim sevgiler hayirli cumalar

 
BLOG designed by