11 Şubat 2009 Çarşamba

KUBBE PASTA

HAİKA BİR LEZZET MUTLAKA DENEYİN DERİM .COK PRATIK AMA GORUNTUSU VE TADI SUPER BIR PASTA COGU ARKADAŞIM YAPTI BU PASTA YI BENDE DENEDİM GERCEKTEN HARİKA OLDU..DENEMEK İSTERSENİZ BUYRUN TARİFİ:

TARİFİ SEVGİLİ ABLAM HUNERLİELLERDEN ALDIM...
KEK IÇIN :
MALZEMELER:
4yumurta
1su bardagi seker
1su bardagi un
1paket kabartma tozu
KREMASI IÇIN:
1 litre süt
5 yemek kasigi seker
5 yemek kasigi misir nisastasi
5 yemek kasigi hindistancevizi
1PAKET KREM SANTI
1 yemek kasıgı un
KEKİN YAPILISI:
4Yumura ve seker iyice çirpilir.un ve kabartma tazu ilave edilir.yagli kagit serili tepsiye dökülür 170 derece firinda üzeri pembelesinceye kadar pisirilir.firindan çikarilip hemen rulo biçiminde sarilir.diger taraftan bir tenceeye süt,un,nisasta,seker,vanilya koyulup kaynayincaya kadar karistirilir.ilininca kremanin içine bir paket krem santi dökülüp mikserle iyice çirpilir.Kekimizi açip içine visne marmelati sürülür ve tekrar rulo gibi sarilir .iki parmak genisliginde dilim dilim kesilir
KREMANIN YAPILIŞI:
Tencereye süt,un,nisasta,seker,hinditancevizi koyulup kaynayincaya kadar karistirilir.Ilıyınca kremanin içine bir paket krem santi dökülüp mikserle iyice çirpilir.KREMAMIZDA HAZIR..
BEN HAZIR 2 PAKET ÇİLEKLİ RULO KEK KULLANDIM.2 CM KALINLIGINDA KESTİM.
Yuvarlak bir salata kasesinin içine steç flim serilir.dilimlenmis kekler dizilir.
Üzerine krema dökülür.en üste dilimlenmis keklerle kapatilir.üstüne agırlık olsun guzel şekil alsın diye bir tabak koyun ..
Eger aceleniz varsa derin dondurucuya 2 saat eger yoksa 1 gun buzdolabında bekletilir.
ertesi gun büyük bir servis tabagına ters cevrilerek servis yapılır dilerseniz üzerine çikolata sosu yada marmelat gibi şeylerde dökerek servis yapabilirisniz karar sizin .
AFİYET OLSUN .
MUTLAKA DENEYİN HARİKA BİR LEZZET....
AYRICA BU PASTAMI PORSELEN DEMLİKÇAY SAATİ 36. İÇİN SEVGİLİ MUTFAKTELAŞI (AYSEYE ) GÖNDERYORUM...

0 yorum:

 
BLOG designed by