20 Aralık 2008 Cumartesi

ANTEPFISTIKLI HAVUÇLU MUFFİN

SICACIK MUFFİN GETİRDİM SİZE....



CANLARIM GECENLERDE KIZIM EVE GİTTİĞİMDE TUTTURDU ANNE BANA KEK YAP DİYE EŞİMDE GEC GELECEGİNİ SÖYLEYİNCE HADİ GEL YAPALIM DEDİM VE ANNE KIZ GİRDİK MUTFAGA :)

Evde dolapta yemegi bekleyen ama bir türlü oturupta yiyemediğimiz antep fıstıkları vardı bende antep fıstıklı kek yapayım dedim birde yeni muffin kapları almıştım onlarıda bu bahane ile kullanayım dedim . Biraz düşününce sevgili NESRİN ANTEP FISTIKLI MUFFİN yapmıştı. arayıp tarifini buldum fakat ben biraz degişiklikler yaptım egher arkadaşımın tarifine bakmak isterseniz TIKLAYINIZ..

ANTEP FISTIKLI -HAVUÇLU MUFFİN

Malzemesi:
3 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı süt
3/4 su bardağı sıvıyağ
3 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

1 su bardağı ayıklanmış, rondodan gecirilmiş antep fıstığı


1 su bardagı rendelenmiş havuç (yaklaşık 4 orta boy havuç)



YAPILIŞI:Tüm malzemeleri sırası ile koyuyoruz ve muffin kalıbına koyup önceden ısıtılmış 170* fırında 20-25 dk pişiriyoruz. isteyen arkadaşlar sevgili nesrinin yaptıgı gibi üzerine çikolata eritip süsleyebilirler .. afiyet bal şeker olsun hepinize ...



DİGER KEK VE MUFFİN TARİFLERİNİ GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ ...

(AÇILAN PENCEREDE BAŞLIKLARA TIKLAYINIZ İÇERİĞİ GÖRÜNÜR)

BU TARİFİMİ AYNI ZAMAN DA SEVGİLİ 31. EV SAHİBEMİZ ÇAPANKIZIMUTFAKTA İÇİN GÖNDERİYORUM

0 yorum:

 
BLOG designed by