31 Ağustos 2009 Pazartesi

ŞEKERPARE

TARİF NO: 120

TARİFİ GÖNDEREN: KIZHATCE
TARİF ADI: ŞEKERPARE
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ KIZHATCE  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEME:


4 su.bar.un (yetmezse eklenir)

2 su.bar.irmik

4 adet yumurta

2 çay.kaş.karbonat

250 gr.pudra şekeri

250 gr.margarin

1 paket vanilya

portakal veya limon kabuğu rendesi

ŞERBET:

1,5 kg. şeker

1,5 lt. su

çeyrek limon

YAPILIŞI:

Malzeme yoğrularak hamur yapılır,ben içine portakal kabuğu koydum,yassı şekil verdim şerbeti iyi çekmesi için,üzerine yumurta sarısı sürülür,çatalla şekillendirilir , fırına verilir..Şerbet kaynatılır(şeker eriyene dek sadece)soğutulur",tatlı fırından çıkınca hemen üzerine dökülür...

0 yorum:

 
BLOG designed by