8 Haziran 2008 Pazar

İSTANBUL BULUŞMASI 2

MERHABA CANLARIM YOGUN İSTEK ÜZERİNE 8 HAZİRAN PAZAR GÜNÜ İSTANBUL BULUŞMASI 2 Yİ GERCEKLEŞTİRMEYE KARAR VERDİK
BİLİYORSUNUZ Kİ BU SEFER ANADOLU YAKLASINDA YAPICAZ DEDİK FAKAT YER BELİRLEYEMİYORUZ
BEN BAKIRKÖYDEN GELİCEM VE MİNİK BİR KIZIM VAR TAKDİR EDERSİNİZ Kİ ÇOK FAZLA YOLDA GELEMEM
BAKIRKÖYDEN KADIKÖYE VAPURLA GECMEYİ DÜŞÜNDÜM AMA BEN KARŞI TARAFI YANİ ANADOLU YAKASINI HİÇ BİLMEM
NEDENMİ YAZIYORUM BUNLARI ARKADAŞLAR SİZDEN RİCAM KADIKÖYDE HERKESİN RAHATCA GELEBİLECEĞİ BİR MEKAN VARMI VE GELECEK OLAN ARKADAŞLARDAN YORUM BEKLİYORUM NERDE BULUŞALIMMM

14 yorum:

HULYA dedi ki...

Sevil'ciğim,
ziyaretin için çok teşekkürler canım.İnşallah güzel bir buluşma yaşarsınız.Biz de izmirliler olarak bu ayın sonunda buluşacağız inşallah.Sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

sevil ablacım günaydın öncelikle florya buluşmasına geliiyorken son anda çıkan bir prüzden dolayı geri döndüm...kadıköy benim için daha iyi bende anadolu yakasında oturuyorum..kadıköyde tepe natulis alışveriş merkezi olabilir..bende bir tek orayı biliyorum...sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

"İYİ DOSTU OLANIN, AYNAYA GEREKSİNİMİ YOKTUR..." (MEVLANA).. Güzelliklerle dolu bir gün dilerim canım. Sevgiler...

angel dedi ki...

MERHABALAR SEVİL CİĞİM,çok güzel bir buluşma olmuş.bende aranzda olmayı çok isterdim.bir ara istanbuldaydım ama yine isabet etmedi.ben Üsküdar tarafındaydım bir daha istanbulda olduğumda buluşma olursa gelmek isterim.hayırlı geceler

yemek güncesi dedi ki...

selamlar canımcım ziyaretine ve beni merak edip sorduğun için çok teşekkür ederim oğlumun parmakları kapıya sıkıştı çok kötü bir durumdaydı hatırlamak dahi canımı sıkıyor 1,5 ay oldu şu an eskiye nazaran daha iyi ama düzelmesi için daha zamanı var çogu gitti azı kaldı şükürler olsunki sadece onunla ilgileneiyorum biliyorsun daha 1,5 yaşında kendini koruyamıyor inşallah o düzelirde başka birşey istemem çok teşekkür ederim canım beni düşünüp sorduğun için çok mutlu oldum kendine iyi bak sevgiler güzel günler :)

Anonymous dedi ki...

Ey güç ve kuvvetin yegâne sahibi Allahımız! Sen Kavî'sin, biz ise Sen'in aciz ve muhtaç kullarınız. Bizi Sen'den başka kim koruyup kollayabilir!
Ne olur, salih kullarını sevindirdiğin gibi bizi de o eşisiz lütuflarınla sevindir ve üzerimizdeki nimetlerini tamamla! Bize ve yeryüzünün değişik yerlerindeki bütün inananlara, özellikle de zulme ve haksızlığa uğratılmış mazlumlara dünya ve ukbada tasa ve elem sebebi olan kötülüklerin hepsini bertaraf et!
HAYIRLI CUMALAR...
www.fzehra.blogcu.com

şükran dedi ki...

Selamlar size özeniyorum ben sakaryada oturuyorum sakaryalı blogcular yokmu?Sakaryalılar nerdesiniz?

mutfakaski dedi ki...

Merhaba ziyaretiniz için teşekkür ederim bu tür etkinliklere seve seve katılırım sevgili deryanın etkinliğide çok hoştu ellerinize sağlık inşallah bulgurlu tarif etkinliğinede katılmaya çalışıcam sizlere kolay gelsin sevgiler.

mutfakaski dedi ki...

selam yine ben yorumlarınızın arasındaki şükran hanımın yorumunu okudum sakaryalıymış kendisi bende sakaryada oturuyorum ve buradaki blogcu arkadaşlarla görüşmeyi çok isterim fakat bloğuna bir türlü ulaşamadım eğer buradan benim yorumumu okursa bloğuma uğrarsa sevinirim belki bizlerde buradaki arkadaşlarla buluşur tanışırız buradan sizede teşekkür ederim sevgiler iyi geceler

esra dedi ki...

Canım slm.tarihi değiştirmekte bi sakınca varsa birşey diyemem ama yoksa ya bir önceki yada bir sonraki pazar olsun çünkü benim kızım o gün oks sınavına giricek.

esra dedi ki...

hem sonra canım kadıköyye kadar geldikten sonra oradanda bir vesaitle :)size zahmet olucak biliyorum :)çok daha güzel mekanların olduğu yerler var üsküdarda sahil boyunca istediğimiz yeri seçebiliriz kadıköyde fazla bilmiyorum sadece sahilde oturabliceğimiz balıkçılar var çaybahçeleri var üsküdar tarafında nerede olursan ol boğaz manzarası hazır ve nazır bekliyor canım.illa pazar olması şart değilse hafta ortası açık büfeler çok uygun oluyor siz ne karar verirseniz ben uyarım sadece ayın sekizi mümkün değil:)ötüm canım sağlıcakla kal.

Anonymous dedi ki...

sevilcim o ince davetin için çok teşekkür ederim inanın o günde aranızda olmayı çok isterdim .bende ümraniyede oturuyorum fakat ben o günlerde ev taşıyacağım bu oturuduğum evde rutubet çok oldu..
evi deyiştirmemiz icap etti bayadır ev arıyorduk şükür şimdi bulduk ve bu 15 gün içinde evi boşatmamız gerekiyor beni anlıycağınızı umuyorum ve çok özür diliyorum ama inşallah bundan sonraki buluşmalarınızda nasip olursa gelmeye gayret ederim..
bu güzel buluşmaya katılan arkadaşlara kardeşlere hayırlı buluşmalar diliyorum inşallah gönlünüze göre bir buluşma olur çok eylenirsiniz ..
sevgi ve en derin muhabbetlerimle..
www.fzehra.blogcu.com

yosunbuka dedi ki...

sevilciğim çok isterdim gelmek ama ben silivride oturuyorum eşim o tarihte şehir dışında olacak 3 bir arada bir halde gelemem ki:)
bir dahaya inşallah arkadaşlar vapur iskelesinde inince kadıköyde sağa doğru deniz kıyısı boyunca yürüyünce deniz atı diye bir yer var orası çok güzeldir.ve daha cafelerde var ama birazcık daha ilerde deniz atını geçip biraz yürümeniz gerekir.çok güzel zaman geçirirsiniz inşallah sevgiler

derya dedi ki...

Sevil'cim iyi geceler inan İSTANBUL'da olup bende gelmeyi çok isterdim,inşallah başka sefere canım.Ben zaten aranıza katılalı çok fazla bir zaman olmadı ama sizler gibi ustalarla olmak büyük onur başka buluşmalarda görüşebilmek dileğiyle öptüm canımmmm

 
BLOG designed by