9 Mayıs 2008 Cuma

SALATA YARIŞMASI 1 VE İSTANBUL BULUŞMASI







SEVGİLİ ARKADAŞLARIM 10 MAYIS CUMARTESİ GUNU SAAT 14 ,00 DE FLORYA TESİSLERİNDEKİ SAHİNTEPSİNDE İSTANBUL BULUŞMASI YAPACAGIZ KATILMAK İSTEYEN BİZLERLE OTURUP BİR YUDUM ÇAY İÇMEK İSTEYEN TÜM ARKADAŞLARI BEKLİYORUM.BİZ PORSELEN DEMLİK AİLESİ OLARAK ORDA OLUCAZ GELECEK OLAN ARKADAŞLARIN MAİL ATARAK BANA ULŞAMLARINI RİCA EDİYORUM SAYFAMDAKİ MSN KISMINDAN BANA NOT YAZABİLİRSİNİZ .

birdemliksohbet

merhabalar sevgili dostlarım yeni bir YARIŞMA ile yine karşınızdayız .

Evet bu ayki yarışmamızda "EN GUZEL SALATA YARIŞMASI 1"....

Eminim siz arkadaşlarımdan ögrenecegiz degişik ve harika salatalar olacak bu yarışmada önemli sıradan bir patates salatasını bile harika bir sunumla bizlere yayınlamanızdır.

Yarışmamız ne zaman mı başlayacak....

Yarışmamız 28 NİSAN başlayıp 9 MAYISTA sona erecektir. Yine birinci olan arkadaşımız 12 mayıs tarihinde PORSELEN DEMLİK ETKİNLİĞİNDE EV SAHİBESİ olacaktır. Evet hanımlar ev sahipliğini ne kadar istiyoruz buyrun bakalım .....

Şaka bir yana sizlerle böyle yarışmalar yaparak yeni yeni arkadaşlar ile tanışmaktan mutluluk duyuyorum .

YARIŞMAYA KATILACAK ARKADAŞLAR :

TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL SALATA YARIŞMASI 1" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

SEVİL


93 yorum:

Anonymous dedi ki...

selam canım salata yarışman hayırlı uğurlu olsun bende tam meyve salatası yapmıştım sana kısmetmiş iyi günlerde kal tarifimi alabilirsin kadınınmutfağı

meleksoylu dedi ki...

Değerli arkadaşım;
Öncelikle arkadaşlığımı kabul
ettiğiniz için teşekkür ederim.
İyiki bu bloğa dahil olmuşum,
her gün farklı bir dünyaya açılıyor gözlerim
ve her bir gönül dostundan muhteşem
tatlar topluyorum kendi gönül dergahıma..
Sayenizde ben bir ARI oldum; sizlerde
bal tadında sevgi dağıtan çiçeklerim..
İyiki yolum yolunuzdan geçmiş!
Ve iyiki varsınız sevgi yolcuları!!
Yüreğimi bırakıyorum,Sevgilerimle
-MELEK-

Anonymous dedi ki...

merhaba, sevgiler aslı

http://asmutfak.blogcu.com

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

sevilcim ben arkadas lıstelerını hallettım galıba. ngr bakıp oradan adreslerı kaydetıyorum. eger sende hazır degılse bosver. zor işmiş. seni de yormayım:)))
ne yazacagımı da ngr'ye bakıp kopya edecem. :)
sen benden baska ıstedıgın varsa onu yaz tamam mı..
optum..
eger sonra katılıma bakarsın takvıye yaparsın..
kendıne ıyı bak:)

fatostuncay.blogcu.com

Zehra dedi ki...

slm canim yeni etkinlikte de kolay gelsin sevgiler

fatostuncay.blogcu.com dedi ki...

canım yıne ben:))
sayfamda haber verecem de ngr gıbı dergıyı de mı yazayım altına yoksa sadece etkınlıgı mı soyleyım.
bı de tesekkur yorumlarında dergıden bahsedeyım mı.
eksık bırsey olsun ıstemıyorum.
bana haber ver hayatım da yayınlayım.. işim cooookkk:)))
optum..
hayırlı cumalar

fatostuncay.blogcu.com

www.benimyemeklerim.com dedi ki...

Üzerine güneşin doğduğu en hayırlı,en üstün gün,cuma günüdür.Hz Adem cuma günü yaratıldı.Cuma günü cennete girdi.Cuma günü cennetten yeryüzüne indirildi.Tövbesi cuma günü kabul edildi.Cuma günü vefat etti.Kıyamet cuma günü kopacak,cuma cennette bulunanların Cenab'ı ALLAH'ın mübarek cemalini görecekleri bir gündür.
CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.

papatya68 dedi ki...

SELAMLAR SEVİLCİĞİM BEN DE SALATA YARIŞMASINA KATILMAK İSTİYORUM BUGÜN TARİFİMİ YAYINLAYACAĞIM UMARIM BEĞENİLİR CANIM SEVGİYLE KAL (İSTEDİĞİN ZAMAN ALABİLİRSİN)

peynir hösmelimi dedi ki...

Merhaba.Yorumunuz icin tesekürler.
Evet bildigimiz irmikten oluyor.
Salata yarismasina katilmak isterim tabiki.
Kolayliklar dilerim,sevgiler.

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

selam bakem sevilim kolay gelsin diyorum blogbende gayet iyi aciliyor blogcu acilmadigi zaman burayada gelebilirsin anacim ikisde püarelel zaten sevgiler öptüm keskinli

fatostuncay dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 22
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler;

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
28.04.2008--11.05.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (22) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://fatostuncay.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 22" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.

TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Fatos Tuncay
Site adı: http://fatostuncay.blogcu.com
Tarifim: Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/


SELAM VE SEVGİLERİMLE;
Fatos..:)
http://fatostuncay.blogcu.com/



canımmmmmmmm optum:))
ınsallah basarıyla cıkarım:)
gorusuruz:)

kadınınmutfağı dedi ki...

Arkadaşlar yeni bir oyun başlatılmış.Herkes kendi bloğuna mutluluğunu anlatacak bir tarif yayınlayacak.Beni de sevgili arkadaşım ballon davet etti bende seni davet ediyorum mutluluk tarifini bekliyorum

karakazan dedi ki...

Merhaba Sevilcigim,salata yarismasina bende katilmak isterim.Sana kolayliklar diliyorum.

sevgilerimle,serap uzun.

birdilimdus dedi ki...

Yeni etkinlik hayırlı olsun ve kolaylıklar dilerim....

Mutlu hafta sonları

. dedi ki...

KOLAYGELSIN,IYI HAFTASONU TATILLERI DILIYORUM,SEVGILER SEVILCIGIM:)))

papatya68 dedi ki...

SEVİLCİĞİM http://papatya68.blogcu.com/14346151/#c9360541SALATAYI BU LİNKE TIKLAYIP ALABİLİRSİN CANIM SEVGİYLE KAL KOLAY GELSİN

MARALIM dedi ki...

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

Baharcicegi dedi ki...

Sevgili sevil davetin icin tesekkür ederim,tarifi sayfamda yayinladim alabilirsin.Salatayi cok önceden yapmistim yayinlanmayi bekliyordu senin davetini görünce hazir resim dosyamda bulununa bu salatayla katildim.
renkli nefis salatalar gelmeye baslamistir bile katilan arkadaslarin ellerine saglik,sanada kolayliklar dilerim canim.

disal dedi ki...

çok sevindim böyle bir yarışmaya...

çünkü harika tarifler çıkıyo ortaya....

ve arşivimiz gittikçe genişliyor....

bütün uğraşlar için teşekkürler....

Yaren dedi ki...

Cok harika bir etkinlik,tüm katilanlara emegi gecenlerin ellerine saglik simdiden.Bu güzel etkinlik hayirli olsun canim.Sevgiyle kal:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

davetin icin tesekkurler canim
patates salatasi hazirladim sayfamdan alabilirsin sevgiler

. dedi ki...

GÜZEL BIR HAFTA DILIYORUM,COK TESEKKÜR EDERIM GÜZEL YORUMUN ICIN
SEVGILER:)))

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Merhaba Sevil ciğim,
Güzel yorumun ve davetin için teşekkür ederim.Fatoş u çok severim ve her sıkıntısında yanında olacağımı biliyor..Altından kalkar beceriklidir o...
YArışma davetin için de teşekkür ederim canım..bendeki etkinlik bittiğinden beri yani hemen hemen bir aydır biraz sıkıntılarım var...O yüzden blogu da rölantiye aldım , ağırdan ağırdan gidiyorum..Özel bir şey için uğraşacak zaman ve gücüm yok, kusura bakma olur mu? Son yayınladığım salata var ama o da resim olarak pek birinci sınıf sayılmaz....Makinamın acemiliğine denk gelmişti...
Buluşmaya katılmayı da çok isterdim ama Erenköy de oturuyorum Florya bayağı uzak geldi..!!
Öpüyorum canım seni sevgilerimi bıraktım :))

gülpınarı57 dedi ki...

canım davetin için teşekkür ederim yine tarifim hazır alabilirsin kolay gelsin

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok icesiniz asıl ben teşkr ederim etkinliğe katılmak benim için büyük bir zevkti ayrıca yeni etkinliğinizde hayırlı olsun kolay gelsin kocaman sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

eveett burası benim en sevdiğim yerdir....burda kahvaltı yapmak harikadır..inş ben gelicem...sevil abla..sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Sevilcim etkinlik için salatamı hazırladım sayfamdan alabilirsiniz canım kolay gelsin sevgiler

hayatsu dedi ki...

öncelikle ziyaretiniz için çoook tşk.ediyorum.gerçekten sürpriz oldu benim için.salata yarışması daveti de gerçekten çok ince bir davranış.çok tşk.fırsatım olursa elbetteki katılmayı isterim.sevgiler,selamlar

Tuğba dedi ki...

Sevilcim,
öncelikle com uzantılı sayfaların dergiye alınmaması konulu yanlış anlaşılmayı :) düzelttiğin için teşekkürler..
Davetine tüm p.d.ç.s etkinliklerine katıldığım gibi katılacağım inşaallah.
sevgi ve selamlarımla..
www.keyiflimutfagim.com

İLKAY dedi ki...

Selam canım salatamı yaptım sayfamda yayınladım gelip alabilirsin sevgiyle kal,kolay gelsin

hulela dedi ki...

selam
çok güzel bir yarışma salatalar nefis
katılan herkesin ve sizin ellerinize sağlık
benim salatamda hazır alırsan sevinirim
kolay gelsin
http://hulelayemek.blogcu.com/

aReTkaLaR dedi ki...

Merhaba canım.. Davetin için teşekkür ederim.. Tarifimi yayınladım.. Gelip alabilirsin.. Sevgiler..

limooon bazaaar dedi ki...

slm cnm ben www.selosafis.blogcu.com nasılsın keşke katılabilsem varya çok sevinirim ama gelemem
eskişehirden istabula çok zor bide bu arada haziranda kpss varya ona çalışıyorum...:( ama sizin görüşmesonrası merak ediyorum eminim çok güzel bi şey olacaktır bu arada salata yarışmasına davetin için teşşekkür ederim en kısa zamanda hazırlayıp haber veririm....sevgiler cnm

soner3381 dedi ki...

canım arkadaşım tarifim sayfamda alabilirsin tatlım

papatya68 dedi ki...

selam canım ahhhh ah bende o buluşmada yer almayı çok isterdim üstelik istanbul daki en çok sevdiğim yerlerden biridir florya ve şahin tepesi oradayken her hafta sonu giderdik ailece şimdi de tatile gelince mutlaka gideriz her yıl benim için orada bir bardak çay içermisin sevilciğim lütfen:)
ben diğer bir tarif de http://papatya68.blogspot.com/ taki bloğuma ekledim canım alabilirsin çok güzel salatalarla tanışacağız sayende teşekkürler kolay gelsin

arzumcum dedi ki...

davetin için çok teşekkürler Sevilcim. salatam sabaha yayında.gelip, alabilirsin.kolay gelsin.sevgiler.

sevgi dedi ki...

Selamlar
Sevil'ciğim kırmızı biberli salatamı yarışma için alabilirsin
sevgilerle

Tuğba dedi ki...

Merhaba sevil.Davetin için tşk ederim.Bende en kısa sürede sana mail atacağım katılmak için.
Buluşma ne güzk fikir seveseve katılırdım ama önceden verilmiş bir sözüm var.Bir dahakine.

Sevgiler

lezzetyolculugu dedi ki...

merhabalar salata yarışması için tarifim hazır alabilirsiniz.Salataların hepsi birbirinden güzel kendi adıma bayağı umutsuzlanmım ama olsun :)yılmak yok.
http://lezzetyolculugu.blogspot.com/

Anonymous dedi ki...

kadininmutfagi
cnmn artık bloğuma girebilirsin herşeyi sildim tarifimi salatalardan alabilirsin ama ben sana tam linki vereyim
http://kadininmutfagi.blogcu.com/13975551/

hilalinmutfagi dedi ki...

Canim bende yarismaya katilmak istiyorum.Yayinlamis oldugum brokoli ve karnabahar salatasini yarisma icin degistirdim.Alabilirsin:))kolay gelsin

Anonymous dedi ki...

Merhaba sevgili arkadaşım,
Güzel yorumun ve davetin için
çok teşekkür ederim. Daha önceden yayımladığım ama bana göre çok güzel olan papatya salatamı yayımladım. Zamanın olduğunda alırsan çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler ve başarılar.

guldenelkan.blogcu.com

Melek* dedi ki...

size iyi oturmalar bizim yerimizede bir bardak çay için ordaymış gibi olsun ,iki kelamda benim için edin.buluşma yerinizde harika

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Canim nazik davetine cok tesekkur ederim.Arkadaslar o kadar guzel salatalar yapmislarki benim salatalarin bir iddasi olamaz:)
sonucta bu bir yarisma.Ama bastan soyleyeyim ben yarismaci olarak katilmiyorum.Bir sansiminda oldugunu zannetmiyorum:))
daha onceki blogumda yayinladigim makarna salatasi,tarifini etkinlig dolayisiyla aklima geldi arsivimde olan yayinlanmayi bekleyen diger salatlarla birlikte tekrar sizlere sundum.Sevilcigim sen hangi salatayi uygun bulursan yayinlarsin canim sana kolay gelsin basarilar,dilerim Kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

merhaba sevilciğim;
beni salata yarışmasına davet etmişsin ,çok teşekkür ederim canım.fotoğraf makinemi oğlum bir kaç aylığına danimarkaya götürüdüğünden yeni tariflerin resimlerini çekemiyorum.temmuza kadar elimde olan resimlerle idare edeceğim.O yüzden 9 mayısa kadar eğer bir makine bulursam mutlaka salata yapıp katılacağım.Ama aksi bir durumda beni affetmeni rica ediyorum.sevgilerimle.
sebilay.

fatosun mutfagından... dedi ki...

sevil ablacımmm salatam hazır..ne zaman istersen gelip alabilirsin...sevgiler..hayırlı cumalar

zeytintanesi dedi ki...

Selam ben dün yorum bıraktım ama sanırım gitmedi. Ben de Çingene salatası ile katılmak istiyorum, sitemde yayınladım. Şimdi den teşekkürler ediyorum.
Kolay gelsin.

SERAP dedi ki...

Sevilcim dünkü attigim yorumu sayfanda göremedigimden bir daha yazma ihtiyaci gördüm.Herhalda bir hata oldu....
Salata yarismasina bende katilmak istiyorum.Tarifi sayfamda yayinladim.Etkinlik icin kolay gelsin.Berlinden sevgiler.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

sevilcigim,isedigin salatayi yayinlayabilirsin.
Arkadaslar o kadar guzel salatalar yapmislarki hepsinin ellerine saglik.
Bastan soyleyeyim ben yarismaci olarak katilmiyorum.Oy filan istemiyorum.Sadece canim sana destek olarak katildim.Bir iddiam yok.

tarifim yeni adresimde
www.ozguluntarifleri.blogspot.com
kolay gelsin canim kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

Anonymous dedi ki...

www.birdemliksohbet.blogcu.com arkadaşımızın hazırlamış olduğu etkinlik için yaptığım salata..pastaya benzemiş öyle değilmi arkadaşlar..

tarif oktay ustadan,yapması benden..yapmak isterseniz işte

MALZEMELER

6 tane orta boy haşlanmış patates

1 tane küçük boy göbek salata

4 dal yeşil soğan

2 tane haşlanmış havuç

4-5 tane kornişon turşu

1 tutam maydanoz

1 limonun suyu

sıvıyağ,tuz,karabiber

SOSU İÇİN

1çorba kasesi yoğurt

3 yemek kaşığı zeytinyağı

YAPILIŞI

haşlanmış patatesleri soğuduktan sonra soyup rendeliyoruz...üzerine limon suyu tuz karabiber ve zeytinyağını ilave edip karıştırıyoruz....

bu harcı 3 e bölüyoruz...

servis tabağımıza yuvarlak pasta çemberimizi yerleştiriyoruz....alt zemine bir kat patatesi yerleştiriyoruz...üzerine yıkanmış ince doğranmış göbek salatayı,havucu turşuyu,yeşil soğanı karıştırıp koyuyoruz...bastırıp tekrar pataesin diğer katını,sonra tekrar yeşillik ve son kat patateside koyup düzeltiyoruz...

pasta kalıbını dikkatlice çıkarıp sosu hazırlıyoruz...

üzerine yoğurt zeytinyağı ve tuzu çırpıp pastanın tam ortasına döküyoruz...üzerini süsleyip servis yapıyoruz...

afiyet olsun..


canım benim aslında bende kilit yok ama demek bazen zorluk çıkarıyor..tarif bu...herşey çok güzel gidiyor..ellerine yüreğine sağlık..herşeyin gönlünce olacağı mutlu bir tatil diliyorum..sevgiler arkadaşım

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Sevil, salata yarışması için tarifim hazır, alabilirsin.. Kolaylıklar dilerim..

http://aslininmutfagi.blogspot.com/2008/05/peksimetli-mikanos-salatas-en-gzel.html

karabiberinmutfagi.blogcu dedi ki...

slm.böyle etkitiginiz icin cok sagolun canim insallah bende katilirim simdilik hoscakalin öpüldün canimin ici

Anonymous dedi ki...

Merhaba , guzel davetiniz icin tesekkur ederim, salata hazir siteme ekledim alabilirsiniz...
Sevgilerimle.
mlale
mlale.blogcu.com

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

BEN GELDIM
o güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim
ALLAH razi olsun kimsenin sagligini elinden
almasin cok sükür iyim ve tekrar aranizdayim
sevgiler canim

Anonymous dedi ki...

ii geceler cnm salatamı yayınladım beğenirde yayınlarsın umarım sevgilerrr www.selosafis.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

nazik davetinize tekşekkürler..Katılmaya çalışacağım..özel bir salatam var sitelerde hiç rastlamadığım..Ziyaretiniz ve yorumunuz içinde ayrıca teşekkürler.Sevgimle...
http://sehnazmutfakta.blogcu.com/

derya dedi ki...

Sevil Hanımcım;
Öncelikle böyle bir yarışmaya önayak olduğunuz için teşekkür ederim.Ben bloga yeni katıldım inşallah en yakın zamanda salatamı yapıp size bilgisini atıcam,svgilerle derya

yıldız dedi ki...

Merhabalar Sevilcim,
salatam hazır vitamini kaçmadan hadi gel yiyelim :))
Sevgiler.....

Fosi dedi ki...

tarifim hazır canım,sevgiler

refah dedi ki...

Merhaba canım davetin için teşekkür ederim tarifimi yayınladım.. Gelip alabilirsin.. Sevgiler..

refah dedi ki...

Merhaba canım davetin için teşekkür ederim tarifimi yayınladım.. Gelip alabilirsin.. Sevgiler..

angel dedi ki...

selam arkadaşım,salata yarışmasına bende katılacam inş.şuan şehır dışında olduğum için tarıfı yayaınlıyamadım.geçde olsa katılacam inş.
sevgıyle kal...

hatice dedi ki...

Sevil'ciğim salatamı yayınladım, kolaylıklar diliyorum sevgiler....

hayriye73.blogcu.com dedi ki...

tarifim hazır canım kolay gelsin ...

ѕєνιηç dedi ki...

Sevilcim davetin için tşk ederim. Tarifim hazır alabilirsin.
Kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle...

bülbülün yeri dedi ki...

Sevgili Sevilay,
sayende o kadar güzel salatalar öğrendim ki, teşekkür etmeden geçemedim. Galiba en az bildiğim şey salata. Onu da sen hallettin. Artık bunları bol bol yaparım. Kolay gelsin diyorum.
Sevgiyle kalın.

HÜLYA dedi ki...

sevilcim tarifim hazır canım..
http://buramburam.blogspot.com/
ekleyebilirsin.. Çook öptüm canım kolaylıklar diliyorum

nagehan dedi ki...

selam canım,

Etkinlik daveti için teşekkürler ama şu arşivde bekleyen kendime ait salata tarifim yok bir arkadaşımda fotoğrafını çektiğim bir salata var, onu göndersem olurmu ?

Sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba Sevil'cim canım sayfama bir tarif koydum..İlgini çekerse alabilirsin canım..Çam sakızı çoban armağanı misali katkıda bulunayım istedim..
kolay gelsin canım sevgiler.

hayriye73.blogcu.com dedi ki...

CANIM BENİM RESİMLERDE SORUN OLDU BEN TEKRAR YÜKLEDİM BLOGA AMA SENİN BLOGTA ÇIKMAMIŞ TEKRAR YÜKLEME YAPARMISIN CANIM. KOLAY GELSİN HAYRİYE73

Anonymous dedi ki...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

merhabalar,bir sure yoktum ve salata yarismasi varmis,acaba katilsam olabilir mi arkadasim,pasta yarismasina yetisemedim bazi nedenlerden peki bu ekinlige bu yarismaya katila bilirmiyim acaba,tesekkur ederim size v kolay gelsin hersey harika gidiyor sevil hanimcim.

karakazan dedi ki...

Merhabalar,sevilcigim tarifi yayinladim canim alabilirsin.Insallah begenir herkes.Kolayliklar diliyorum.
Hoscakal.

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım
yarışma için salata tarifimi yayınlıyorum.Gelip alabilirsin.
biraz geç kaldım.
katılmak da istediğim için biraz acele oldu.
inşallah bundan sonraki tariflerim daha güzel olur.kolaylıklar diliyorum.

Betül KÖROĞLU dedi ki...

merhaba sevilcimmm

bende katılmak istiyorum salata yarışmasın. Tarifim hazır bakabilirsin.

bende katılmak istiyordum cumartesi günü olacak toplantıya :( malesef aksilikler oldu bir dahaki sefere inşallah..

kolaylıklar diliyorum sevgiler..

GELİNCİK dedi ki...

TARİFİM HAZIR YAYINLADIM ALABİLİRSİNİZ KOLAYLIKLAR DİLİYORUM SEVGİLER

Anonymous dedi ki...

selamlar...
salata yarışması için tarifim hazır,gelip alabilirsin
yersofrasi.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

Salatam hazır arkadaşım gelip alabilirsin...Sevgimle..
sehnazmutfakta.blogcu.com

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

Sevil'cim salata tarifim hazirdir ala bilirsin canim,hemen koydum çunku 9 mayis'ta bitiyormus,tesekkur ederim sana.

Anonymous dedi ki...

yarışma için pirinç salatası hazırladım...geç de olsa sanırım yetiştirdim...by

www.harikamutfak.blogcu.com

aytenceee dedi ki...

arkadasim bloguma gelip alabilirsin salatami hazir:)sevgielrimle

Gelibolu17 dedi ki...

canım tarifim hazır alırsan sevinirim.davetin için teşekkürler.o kadar güzel tarifler varki benimki sönük kalacağı için katılmak istememiştim,yanlış anlama seninle ilgisi yok.sevgiler canım kolay gelsin.

Anonymous dedi ki...

Nefis görüntüler ve lezzetler buldum yarışmada..Hangisini okuyacağımı şaşırdım adeta..Herkezin ellerine sağlık..Başarılar diliyorum..Sana da kolay gelsin Sevil'ciğim...Sevgimle..

sehnazmutfakta.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

arkadaşım yarışma hayırlı olsun biraz geç kaldım kusura bakma salata hazır yayında alabilirsin
davetin için teşekür ederim.
alimeninhobileri

papatyam78 dedi ki...

merhaba salatayarışması için tarifim hazır papatyam78.blogcu.com sayfamın adresi ordan alırsanız sevinirim.

serpil dedi ki...

merhaba bende bende katılmak istiyorum tarifim hazır. sevgiler

egeli dedi ki...

SEVGİLİ SEVİLCİM,BENDE İSTANBUL'DA OTURUYOR OLSAYDIMDA CUMARTESİ SİZLERLE BİRLİKTE BİR ÇAY İÇSEYDİK FENAMI OLURDU..???AH AH .....BENİM SALATAM HAZIR,BİRAZ GEÇ OLDU AMA KUSURA BAKMA,NE ZAMAN İSTERSEN SENİNDİR...SEVGİLER

Anonymous dedi ki...

Rabbim! Yalnız Seninle kalmakla kalabalıklaştır beni...

Bir secdede biriktir varlığımı...Beni Sana açılan ellerimle çoğalt.

Kendimi Sen'de unutayım, öylece kapansın gözlerim ve öylece çözülsün ellerim...

Dilim öylece sussun, canım öylece çamura katışsın ve bu mürekkep lekeleri kısacık vuslatımın hatırası olsun.

Allah yar ve yardımcınız olsun.
Hayırlı cumalar Canım SEVGİLERİMLE..

Anonymous dedi ki...

Rabbim! Yalnız Seninle kalmakla kalabalıklaştır beni...

Bir secdede biriktir varlığımı...Beni Sana açılan ellerimle çoğalt.

Kendimi Sen'de unutayım, öylece kapansın gözlerim ve öylece çözülsün ellerim...

Dilim öylece sussun, canım öylece çamura katışsın ve bu mürekkep lekeleri kısacık vuslatımın hatırası olsun.

Allah yar ve yardımcınız olsun.
Hayırlı cumalar canım sevgilerimle..
fzehra.blogcu.com

disal dedi ki...

sevilcim tarifim hazır......buyur gel al.....eti senin olsun kemiği benim.....

öpüyorum canım seni.....çok güzel tarifler var.......kolay gelsin şekerim....

mutfağımveben dedi ki...

sevilcim salata etkinliğini geç gördüğüme o kadar üzüldüm ki:((((3 gün önce misafirlerime salata mönüsü hazırlamıştım:(((deniz mahsullu salata yapmıştım.ama paylaşmak kısmet olmadı.maalesef buluşmanıza katlmakta kısmet olmayacak.çünkü çalışıyorum.gelemesemde katılan tüm arkadaşlarıma sevgilerimi iletiyorum...

erguvan ağacı dedi ki...

Sevilcim, davetin için çok teşekkür ediyorum canım, nasibimde davet etmişti, senden de duyunca çok mutlu oldum. :)

Yarın için çocukları ayarlayabilirsem gelmeye çalışacağım, şahin tepesi neresi tam anlayamadım. Sevgiler canım.

Anonymous dedi ki...

Bir yorucu etkinlik daha bitti..Geçmiş olsun size:)
Yorucuydu belki ama nefis tariflerle buluştuk..Ve keyifle yediklerimizi ,lezzetli tariflerimizi sayenizde paylaştık.Teşekkürler emeğiniz için..Ve iyi eğlenceler bu güzel buluşmada sizlere..herkeze sevgilerimi gönderiyorum..
Kazanan arkadaşımı şimdiden kutluyor ve kolaylık diliyorum..Sevgimle...

sehnazmutfakta.blogcu.com

ravend dedi ki...

Allahım Annem yalnız ve kimsesiz bırakmadı beni.
Yanımda oldu koruyucu bir melek gibi.
Anlattı bana ahireti ve Seni.
Sende onu dünyada ve ahirette mutlu et Allahım.
Çünkü bana kıyamayan Annemin sevgisinden,
çok daha büyüktür Senin sevgin, şefkatin.
AMİN..Tüm annelerimizin, anne adaylarının ve sabırla anne olma özlemi çeken sevgi dolu yüreklerin anneler günü kutlu olsun..

 
BLOG designed by